سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112575|10:50 - 1401/04/29
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

اشتغال فرزندان خانواده‌های ایثارگر کرمانشاه یک اولویت در دست اقدام است+ تصاویر

اشتغال فرزندان خانواده‌های ایثارگر کرمانشاه یک اولویت در دست اقدام است+ تصاویر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران به ویژه اشتغال فرزندان خانواده‌های ایثارگر این استان جزو رسالت خطیر بنیاد شهید و از جمله اولویت‌هایی است که در قالب برنامه عملیاتی قرار دارد.

به گزارش مطلع الفجر ،خسرو شهیدی  در آیین تودیع و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب، افزود: توجه به مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مسایلی است که بنیاد شهید با رویکرد فرهنگی در اولویت خود دارد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین هدف و وظیفه بنیاد شهید بیان کرد و اظهار داشت: شهرستان گیلانغرب با سه هزار و ۴۰ پرونده خدمات در حوزه خانواده معظم شهداء و ایثارگر سومین شهرستان استان پس از کرمانشاه و اسلام آبادغرب است که بیشترین گستره از حیث تعداد ایثارگر در راستای خدمات دهی دارد.
 

فرماندار گیلانغرب نیز با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به بهترین شکل به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خور وشان نام آنها گفت: هر آنچه که در توان است باید در خدمت خانواده شهدا و جامعه ایثارگران قرار گیرد.

«وحید محمدی» افزود: خانواده‌های ایثارگر همواره چشم و چراغ ملت هستند و هر آنچه را که داریم از ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است که هستی خود را در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش ها و کشور فدا کردند.

وی اظهار داشت: خدمت وقتی که خالصانه برای خدا باشد موفقیت هم به دنبال خواهد داشت از این رو در مناصب اداری باید افرادی در رأس قرار گیرند که بتوانند در شأن مردم ایثارگر خدمت نمایند.
 

در پایان از زحمات «جهانشاه کریمی نیا» رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گیلانغرب قدردانی و «همایون نکوکاریان» به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد که به عنوان دومین شهر مقاوم کشور برای دفاع از کیان اسلامی بیش از ۷۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر نیز از نقاط مختلف کشور در منطقه عملیاتی گیلانغرب به فیض عظمای شهادت نایل شده‌اند.