سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112566|09:48 - 1401/04/23
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

سفرهای استانی دولت و حضور آیت‌الله رییسی در میان مردم اقدام ارزشمندی است

سفرهای استانی دولت و حضور آیت‌الله رییسی در میان مردم اقدام ارزشمندی است
امام جمعه گیلانغرب گفت: مردمی سازی حاکمیت از مهمترین اهداف دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مدت زمان فعالیتی که از انتخابات تاکنون داشته‌اند، بوده است.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب روز پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به بیست و هشتمین سفر استانی رییس جمهور به استان کرمانشاه افزود: امروز استان کرمانشاه از وجود رییس جمهور و مجموعه دولت بهره مند هستند تا از نزدیک مشکلات نقاط مختلف استان را مورد بازدید و تصمیم گیری قرار دهند.

 وی اظهار داشت: امید است این سفر منشأ برکاتی باشد تا گوشه ای از مشکلاتی که سال های سال بر روی هم انبار شده با تدبیر و برنامه ریزی حل و فصل شود.

امام جمعه گیلانغرب گفت: شهرستان گیلانغرب نیز به عنوان یکی از شهرستان‌های استراتژیک و پهناور نیازمند توجه کافی در جهت رفع بسیاری از مشکلات آن هست.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: در حوزه اشتغال و معیشت مردم امیدواریم طرح‌های کلانی دیده بشود در دیگر حوزه‌ها نظیر نفت و گاز کشاورزی و مرز به برکت وجود ایشان در شهرستان خدمات ماندگاری بماند، خدمت به مردم یکی از شعارهای اصلی دولت بوده و امیدوارم این را در عمل هم شاهد باشیم تا در سرنوشت مردم و رشد مسائل مختلف موثر و کمبود ها و کاستی ها را جبران نماید.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

مردم سرپل ذهاب همواره پشتیبان ولایت و پایبند به نظام بوده اند

امام جمعه‌ سرپل ذهاب گفت: مردم این شهرستان در طول تاریخ انقلاب همواره گوش به فرمان امام  و ولایت و پشتیبان این نظام بوده اند و امروز بیشترین و بالاترین توفیق پیدا کردند که میزبان رئیس جمهور  انقلابی و مردمی باشند.

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» روز پنجشنبه‌ در آیین استقبال از رییس جمهور در سرپل ذهاب، با بیان مطالبه های مردم این منطقه افزود: امروز در شهرستان سرپل‌ذهاب مفتخریم میزبان رئیس جمهور انقلابی، جهادی، مردمی و محبوب، آیت الله رئیسی باشیم.

وی اظهار داشت: ضمن اعلام قدردانی از طرف مردم اهل تشییع، اهل سنت و اهل حق شهرستان سرپل ذهاب از تلاش ها و مجاهدات های شبانه روزی رئیس جمهور و دولت قدردانی می کنم.

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه  مهمترین مطالبه جدی و شاخص مردم سرپل ذهاب را بخشودگی تسهیلات زلزله و تبدیل فرمانداری شهرستان به فرمانداری ویژه، تکمیل پروژه عظیم سامانه گرمسیری و الحاق هفت هزار هکتار اراضی کشاورزی جامانده به این سامانه، آبرسانی و اصلاح شبکه انتقال آب شرب در سطح شهرستان و خصوصا مناطق روستایی بیان کرد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه ۲۳ تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

در این سفر، چهار معاون رییس جمهور، یک مشاور و  هفت تن از وزرا، آیت الله رییسی را همراهی می کنند