سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112562|13:33 - 1401/04/23
نسخه چاپی

همزمان با سفر رییس جمهور به کرمانشاه؛

سعید محمد مشاور رییس جمهور وارد گیلانغرب شد + تصاویر

سعید محمد مشاور رییس جمهور وارد گیلانغرب شد + تصاویر
سعید محمد مشاور رییس جمهور وارد گیلانغرب شد و در بدو ورود به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد .

به گزارش مطلع الفجر ،سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشوربه نمایندگی از ریاست محترم جمهور در شهرستان گیلانغرب حضور پیدا  کرد .

هم کنون بعد از آیین استقبال  با حضور امام جمعه ،  نماینده مجلس در شورای اسلامی ، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان گیلانغرب نماینده ریاست محترم جمهور  به مقام شامخ شهدا در  مجموعه شهدای گمنام ادای احترام کرد .
 .

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: سفر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات وزیران برای استان کرمانشاه و شهرستان گیلانغرب منشا خبر و برکت است.

 سعید محمد به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در بیست و هشتمین سفر استانی به کرمانشاه روز پنجشنبه در بدو ورود به گیلانغرب پس از استقبال از طرف شورای اداری این شهرستان با حضور در یادمان شهدای گمنام گیلانغرب با بزرگداشت یاد شهدا افزود: زیارت قبور مطهر شهدا در آغاز این سفر منشا خیر و برکت است.

وی در ادامه با حضور در منزل شهید " مراد پرواره " از شهدای والامقام گیلانغرب از خانواده این شهید دلجویی کرد و آن ها را مورد تفقد قرار داد.

                                                                                    

سفر رییس جمهور برای استان کرمانشاه و گیلانغرب منشا خیر و برکت است

محمد در ادامه به صورت چهره به چهره با نمایندگان اتحادیه های صنفی صنایع و معادن، کشاورزان، بانوان و ایثارگران دیدار کرد و مسایل و مشکلات و مطالبه های آن ها را مورد بررسی و دستور پیگیری داد.

بیشترین موضوعات مطرح شده در این دیدار ها در حوزه کشاورزی، سدها، اراضی پایاب سدها، اشتغال، کمک های معیشتی و درمانی بود.
 همچنین  نماینده رییس جمهور  در فرمانداری گیلانغرب  میز خدمت  برررسی مشکلات  جمعی از مردم شهرستان را برگزار کرد .

وی قرار است در ادامه در جلسه شورای اداری گیلانغرب شرکت کند.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه ۲۳ تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

در این سفر، چهار معاون رییس جمهور، یک مشاور و  هفت تن از وزرا، آیت الله رییسی را همراهی می کنند.

شهرستان گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع گستره، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق متشکل از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) ۲۰۷ روستا دارد که اکنون ۱۹۷ روستای آن دارای سکنه است.

این شهرستان در طول جنگ تحمیلی بارها مورد هجوم ناجوانمردانه ارتش بعث عراق از طریق زمین و هوا قرار گرفت و در نتیجه ۱۵۰ بار بمباران هوایی، موشک باران و گلوله باران آن، تعداد ۳۰ روستا و شهر گیلانغرب به میزان ۱۰۰ درصد تخریب شد.

تقدیم ۷۵۰ شهید والامقام، بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ جانباز، ۱۳۳ آزاده سرافراز و ۱۲ هزار رزمنده با تشکیل تیپ مستقل مسلم بن عقیل از بین جوانان غیور این دیار گواه و مبین سلحشوری و مقاومت پایتخت کلهرنشینان است.