سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112558|10:20 - 1401/04/22
نسخه چاپی

رییس جمهور روز پنجشنبه به استان کرمانشاه سفر می‌کند

رییس جمهور روز پنجشنبه به استان کرمانشاه سفر می‌کند
استاندار کرمانشاه گفت: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، پنجشنبه این هفته به کرمانشاه سفر خواهد کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،بهمن امیری مقدم روز سه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: تعدادی از وزرا، معاونین وزرا و مسئولین کشوری نیز در این سفر، رییس جمهور را همراهی می کنند.

وی دیدار عمومی با مردم شریف استان، حضور در نشست شورای اداری و حضور در شورای اشتغال و گفت و گو را از جمله برنامه های سفر رییس جمهور به کرمانشاه اعلام کرد.

امیری مقدم با بیان اینکه پروژه های خوبی برای تصویب در این سفر آماده شده است، گفت: از چندی قبل پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت را در استان احصاء و اولویت بندی کرده ایم و در این سفر اعتبارات خوبی برای تکمیل برخی از این طرح ها لحاظ شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: حدود 200 طرح و پروژه اقتصادی استان کارشناسی شده و برای آنها اعتبار لحاظ شده است. همچنین در حوزه طرح های اشتغالزا نیز بیش از 100 طرح برای سفر آماده شده است.

وی تکمیل برخی سدهای مخزنی نیمه تمام، تخصیص اعتبار برای اتمام سامانه گرمسیری، آغاز عملیات اجرایی سامانه سردسیری، شروع عملیات اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین، شروع عملیات اجرایی 30 هزار واحد مسکن ملی، آغاز عملیات پالایشگاه آناهیتا توسط قرارگاه خاتم(ص)، شروع عملیات پتروشیمی روانسر و آغاز عملیات افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه را از جمله پروژه های سفر رییس جمهور به استان برشمرد.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از معاون اول رییس جمهور و معاون اجرایی رییس جمهور جهت کمک به تصویب طرح های استان در سفر رییس جمهور، عنوان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا از این فرصت بهترین استفاده را برای معرفی ظرفیت های استان و انعکاس دغدغه های استان ببریم تا منجر به توسعه استان شود.

وی با بیان اینکه مردم می توانند درخواست های خود از رییس جمهور را از طریق تلفن سامانه سامد با شماره ۱۱۱ بیان کنند، گفت: همچنین مراکزی در سطح استان جهت دریافت نامه های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات این سفر را تا حصول نتیجه و به ثمر نشستن پیگیری خواهیم کرد، گفت: پس از سفر تیم های عملیاتی در استانداری و دستگاه ها تشکیل و رصد خواهیم کرد تا همه مصوبات اجرایی شوند./.