سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112553|19:18 - 1401/04/17
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

دانشگاه‌ها نباید وسیله تهدید ایمان مردم باشند/ دانشگاه ، سفارتخانه نیست

دانشگاه‌ها نباید وسیله تهدید ایمان مردم باشند/ دانشگاه ، سفارتخانه  نیست
امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: دانشگاه و محیط‌های فرهنگی نباید وسیله تهدید ایمان مردم باشند.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب  در خطبه های نماز جمعه   اظهار کرد: جامعه مؤمن کرمانشاه از برپایی برخی مجالس و محافل گله‌مندی دارد، در استان کرمانشاه جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه علوم پزشکی و داروسازی به گونه‌ای شکل گرفت که شایسته جامعه انقلابی نیست.

وی افزود: باید توجه کرد بیمارستان محل کراوات زدن نیست و نباید ظاهر پرسنل آن مانند کارمندان سفارت‌خانه باشد و بیمارستان محلی برای درمان و همراهی بیماران است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باید در مقابل برخی بی‌اخلاقی‌ها جوابگو باشند و عفت و حیای کنونی در بیمارستان‌ها مورد قبول جامعه شهیدپرور کرمانشاه نیست.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: مردم کردزبان در استان کرمانشاه قبل از انقلاب تاکنون پای اسلام بودند و دانشگاه و محیط‌های فرهنگی و اجتماعی نباید وسیله تهدید ایمان مردم باشد و استان کرمانشاه نیز یکی از استان‌های شناخته‌شده به عنوان دروازه کربلاست و بافت عشایری که خط‌نگه‌دار انقلاب بوده و مقابل دشمنان ایستادگی کردند مقابل بی‌حیایی‌ها نیز می‌ایستد.

وی بیان کرد: برای جامعه متدین کرمانشاه قابل قبول نیست که عده‌ای اسم دانشجو و استاد در محافل منافی عفت حضور داشته باشند و رقاصی کنند و مدیران اگر نمی‌توانند این‌گونه مسائل را پیگیری کنند، کنار بروند و اجازه دهند جریان مؤمن انقلابی در مسیولیت‌ها پای کار باشند تا دغدغه معنوی انقلاب را در استان اجرا کنند.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: فرهنگ اصیل کرمانشاهی نباید مورد خدشه قرار بگیرد و مسئولین حتماً باید جوابگوی مردم استان باشند نباید بازیچه دشمن شد و پازل دشمن را تکمیل کرد و متولیان امور فرهنگی استان کرمانشاه حتماً به این مسئله واکنش نشان می‌دهند