سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112550|13:44 - 1401/04/14
نسخه چاپی

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دهستان «ویژه‌نان» گیلانغرب آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دهستان «ویژه‌نان» گیلانغرب آغاز شد
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دهستان «ویژه‌نان» شهرستان گیلانغرب خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ،سردار پاسدار «حمیدرضا حسن‌زاده» روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی گیلانغرب، افزود: پروژه آبرسانی به دهستان ویژنان با پوشش ۲۳ روستا شامل احداث چهار مخزن و اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال است.

وی هزینه اجرای این طرح را هشت میلیارد تومان اعلام کرد که تا ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و یک هزار و ۷۰۰ خانوار دهستان ویژه نان گیلانغرب از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همچنین پروژه های آبرسانی در استان کرمانشاه و شهرستان های پاوه، گیلانغرب و قصرشیرین توسط قرارگاه نیروی زمینی سپاه و با محوریت قرارگاه های نجف اشرف، شهید کاظمی و شهید دکامی زاده عملیاتی می شوند.

سردار پاسدار حسن زاده ادامه داد: هم اکنون اقدامات خوب و ارزشمندی هم از لحاظ کیفی و هم از نظر سرعت کار به صورت جهادی و انقلابی  در دست انجام است.

 وی گفت: امید است با تکمیل این پروژه ها به زودی شاهد رفع تنش ها و بحران های آبی در بسیاری از مناطق محروم و کشور باشیم.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت ۲۰۷ روستا دارد و ۱۸ هزار و ۲۹۲ مشترک در این شهرستان از خدمات آب و فاضلاب برخوردار هستند.