سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112529|16:35 - 1401/03/26
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

گشایش جشنواره طرح اسوه در گیلانغرب با مشارکت 120 پایگاه بسیج + تصاویر

گشایش جشنواره طرح اسوه در گیلانغرب با مشارکت 120  پایگاه بسیج + تصاویر
جشنواره طرح اسوه با گشایش نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج روز پنجشنبه در شهرستان گیلانغرب آغاز بکار کرد.

به گزارش مطلع الفجر ، نمایشگاه عملکرد پایگاههای مقاومت حوزه خواهران  شهری در قالب جشنواره اسوه در گیلانغرب گشایش یافت.

نمایشگاه عملکرد پایگاههای مقاومت حوزه خواهران  شهری (جشنواره اسوه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب، سرهنگ محمد جواد نجفی فرمانده سپاه ناحیه،پرنور مدیر اداره آموزش و پرورش،مهدیخانی معاون پشتیبانی آ.پ  شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

سرهنگ نجفی ؛فرمانده سپاه گیلانغرب  ارزیابی عملکرد فرهنگی و اجتماعی پایگاه های بسیج، ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم در بین بسیجیان را از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه های طرح اسوه دانست  .
وی افزود: ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان در این جشنواره مشارکت دارند تا در پایان عملکرد پایگاه های مقاومت برتر در بین ۱۹ پایگاه منتخب در زمینه‌های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فضای مجازی، تربیت بدنی، تعلیم و تربیت، سازندگی، بسیج، عملیات، فرهنگی و صندوق قرض الحسنه در مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

نمایش توانمندی های بانوان بسیجی در زمینه صنایع دستی و سایر رشته ها از دیگر بخش های این نمایشگاه های اسوه است.

حجت الاسلام و المسلمین  فاطمی نسب  امام جمعه گیلانغرب ضمن تقدیر از عملکرد بسیجیان  گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه ها نشان می دهد که بسیجیان در تمامی عرصه ها پای کار هستند.

وی افزود: امروز بسیجیان در عرصه های سیاسی، جهاد تبین، محرومیت زدایی، اشتغال و کار آفرینی فعال و با پویایی و بیداری آماده هستند تا فرامین مقام معظم رهبری را در پیشبرد اهداف نظام پیاده کنند.
امام جمعه گیلانغرب نیز با اشاره به اقدامات بلند بسیج در راستای تنوع فعالیت ها و مردمی بودن فعالیت های این نهاد انقلابی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و قوت بیشتر روحیه و عملکرد بسیجی در جامعه هرچه بیشتر طبیعی می شود.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» روحیه مردمی بودن را از نکات بارز بسیج دانست و افزود: باید این روحیه در مردم و مسئولان بیش از پیش نهادینه و منشا اثر باشد.