سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112521|10:28 - 1401/03/24
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب عنوان کرد :

تاکید بر استفاده از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی برای ارتقای سطح کیفیت آموزش و پرورش

تاکید بر استفاده از  ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی برای ارتقای سطح کیفیت آموزش و پرورش
امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر اینکه مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی برای ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پرورشی باید به کارگیری شوند، گفت: باید به جریان‌های دلسوز خارج از آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای شود.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب  در جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش گیلانغرب، مسوولیت را پیش بردن بار امانت خواند و افزود: انگیزه بخشی به معلمان و صیانت از آن ها باید مورد توجه قرار گیرد زیرا که جایگاه معلم مقدس است.

وی ضرورت برنامه ریزی در ایجاد فضای نشاط و بستر امن برای فعالیت معلمان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از نظرات و تفکرات معلمان برای توسعه سطوح کیفی و پرورشی باید استفاده و آموزش و پرورش به کانون نخبه پروری تبدیل شود.

فرماندار گیلانغرب نیز با اشاره به دغدغه های خانواده ها در حوزه آموزش و پرورش گفت :مقوله آموزش و پرورش باید دغدغه همه ما باشد و تلاش کنیم دانش آموز پروری کنیم و مراقب تهدیدها و خطرات باشیم.

«وحید محمدی» بر لزوم ایجاد تحول اساسی در آموزش و پرورش به گونه ای که احساس شود، تاکید کرد و ادامه داد: دغدغه ها باید نتیجه محور باشد.

فرماندار گیلانغرب در ادامه همچنین خواستار نگاه ویژه اداره کل آموزش و پرورش به موضوع زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی در نقاط محروم شد.

«احمد شایسته» معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه مسوولیت در نظام اسلامی فرصت و امانتی برای خدمت به خلق خدا  است، ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و نگاه ویژه دولت جهادی با هم افزایی و هم گرایی در درون و بیرون با انسجام و همدلی شاهد پیشرفت روزافزون در این حوزه باشیم.

در پایان با قدردانی از زحمات «عطاالله پرویز» رئیس سابق آموزش و پرورش گیلانغرب، «دلشاد پرنور» به عنوان رئیس جدید گیلانغرب معرفی شد.