سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112512|12:16 - 1401/03/16
نسخه چاپی

گیلانغرب عطر اگین از پرچم متبرک علی بن موسی الرضا .ع. + تصاویر

گیلانغرب عطر اگین از  پرچم متبرک علی بن موسی الرضا .ع. + تصاویر
کاروان خدام حامل پرچم بارگاه رضوی عصر دوشنبه وارد شهرستان گیلانغرب شد و مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش مطلع الفجر ،کاروان خدام ابتدا در منزل شهیدان "علی اکرم پرما"، " علی اشرف حسن بگیان"  و "سلیمان پور اسپر "و جانباز سرافراز "علی اکبر مرادی" حضور یافتند.

در ادامه با حضور خدام و مجموعه اداری و پرسنل مرکز شهید ثابتخواه به مقام شهدای گمنام در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ادای احترام شد و سپس این کاروان در منزل "فرنگیس حیدرپور" شیرزن گیلانغربی حضور یافت.
حجت الاسلام  فاطمی نسب امام جمعه  گیلانغرب  در دیدار با خادمین حرم مطهر رضوی   ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت:حرکت کاروان زیر سایه خورشید حرکت قابل تقدیری است زیرا فرصت زیارت از راه دور را برای کسانی که امکان تشرف به مشهد مقدس را ندارند فراهم میکند.

امام جمعه گیلانغرب به خدام حرم رضوی بیان کرد:کاربسیار پسندیده ایست که پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به مناطق مختلف می برید و بین مردم می چرخانید و دل ها را هوایی صحن و سرای حضرت رضا(ع) می کنید.

وی ادامه داد : آستان اهل بیت عصمت و طهارت تنها آستانی است که نوکری اش افتخار است و خیلی از بزرگان و پادشاهان آرزوی نوکری اهل بیت(ع) را داشتند و این نوکری موجب ارج و قرب انسان ها می شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب در حاشیه این مراسم  گفت:گسترش «فرهنگ رضوی» بزرگترین هدف اصلی کاروان خادمان امام رضا(ع) است.

«وحید محمدی افزود: امروز برای افرادی که فرصت حضوری زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را ندارند با حضور کاروان رضوی و پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) این مهم فراهم شد و مشتاقان حضرت توانستند از راه دور توسلی به حضرت زده و دلشان را راهی مشهد مقدس کنند.