سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112502|09:47 - 1401/03/10
نسخه چاپی

تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گیلان‌غرب از دست اندرکاران کنگره

تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گیلان‌غرب از دست اندرکاران کنگره
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گیلان‌غرب ازفرماندهی سپاه گیلانغرب و دست اندرکاران کنگره سردار شهید صفر خوشروان تقدیر کرد.

به گزارش مطلع الفجر ،شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گیلان‌غرب با صدور پیامی  از فرماندهی سپاه شهرستسان گیلانغرب  و دست اندرکاران کنگره سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید معظم شهرستان  گیلانغربتقدیر کرد :
به نام یگانه معمار هستی

امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره  شهدا  کمتر  از  خود  شهادت نیست ( امام خامنه ای مدظله العالی)

*فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گیلان‌غرب برادر پاسدار دکتر نجفی باسلام و احترام

بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه  ۹ ماهه جنابعالی و همه عوامل دست اندرکار در برپایی هر چه با شکوه تر کنگره ملی شهید خوشروان و ۷۵۰ شهید سعید و والامقام شهرستان ارج می نهیم. حقیقتا بر پایی کنگره ای به این عظمت با حضور شخصیتهای عالی رتبه لشکری و کشوری و استانی و شهرستانی که با حضور جمعیت کثیری از آحاد مردم شهرستان خصوصاً خانواده های محترم شهید و شاهد، ایثارگران و جانبازان و آزادگان سر افراز و پیش کسوتان عرصه جهاد و شهادت مزین شده بود موجب فخر و مباهات همگان گشت. آنچه بواسطه این رخداد بزرگ فرهنگی اجتماعی بیش از همه احیا گشت یاد شهدا و نام گیلان‌غرب قهرمان بود و گرنه شهدا زنده و عند ربهم یرزقونند. به گفته سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی:  پندار ما اين است كه ما مانده‌ايم و شهدا رفته‌اند اما حقيقت آن است كه زمان، ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.

اما الحق که یاد شهدای عزیز را بسیار شایسته احیاء نمودید. دستمریزاد.

در پایان بر خود فرض میدانیم اعلام نماییم که مدیریت عالی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سردار ریحانی عزیز و مجموعه تحت امر دخیل در این کنگره بسیار ستودنی است.

امید است همچنان در پاسداری از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیروز و سرافراز باشید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گیلان‌غرب./.