کد خبر: 112475|10:11 - 1401/02/26
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

سرپرست فرمانداری: نظارت بر بازار گیلانغرب تشدید می‌شود

سرپرست فرمانداری: نظارت بر بازار گیلانغرب تشدید می‌شود
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار و گشت‌های نظارتی تشدید و وضعیت بازار به صورت مستمر رصد می شود.

به گزارش مطلع الفجر ،وحید محمدی» در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلانغرب، افزود: دغدغه مسوولان دستگاه های مرتبط شهرستان باید حل مشکلات مردم باشد که گریبانگر شهروندان است.

وی اظهار داشت: کمبودها باید با تامین و توزیع اقلام برطرف و نگرانی و مشکلات مردم باید مرتفع شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت‌: بی نظمی در قوت غالب مردم، کسری آرد در نانوایی ها و پخت مازاد بر سهمیه روزانه به هیچ عنوان پذیرفته نیست و نانوایی های متخلف ابطال پروانه خواهند شد.

محمدی اظهار داشت: از ابتدای سال از مجموع ۸۲۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ۱۲۵ مورد متخلف با برآورد ۲۳۰ میلیون ریال جریمه تشکیل پرونده تعزیراتی شده اند.

وی گفت: در چند روز اخیر ۲۸ فقره پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل شده است.

دادستان گیلانغرب نیز گفت: با هرگونه اقدام افراد سودجو برای اخلال در نظام اقتصادی کشور به طور شدید برخورد خواهد شد.

«علی رستمی» افزود: هشدار می دهم غیر از اقلام اعلام شده از سوی دولت با هرگونه تخلف در افزایش قیمت غیرقانونی و همچنین اخلال در خدمات دهی حوزه نان شدیدا برخورد خواهد شد.

سرهنگ پاسدار «محمدجواد نجفی» فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب هم گفت: بسیج اصناف با همه توان جهت تحقق برنامه دولت که در راستای جراحی اقتصادی کشور است پای کار است تا دلسوزانه درامر نظارت بر خدمات دهی به مردم به دستگاه های نظارتی کمک نماید.