سرویس: سیاسیکد خبر: 112470|11:51 - 1401/02/20
نسخه چاپی

معاون استاندار کرمانشاه:

گیلانغرب در روز های سخت وفاداری خود را ثابت کرده است/ همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند

گیلانغرب در روز های سخت وفاداری خود را ثابت کرده است/ همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند
معاون استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری گیلانغرب: همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند

به گزارش مطلع الفجر ،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دولت با اجرای طرح جراحی اقتصادی دست به کار بزرگی زده است تاکید کرد: در این شرایط همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند.

حسین خوش‌اقبال در جلسه شورای اداری شهرستان گیلانغرب اظهار با تجلیل از رشادت مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت:گیلانغربی‌ها در روزهای سخت پایبندی خود را به نظام و انقلاب و کشور را نشان داده و حماسه‌ای ماندگار را در مقاومت رقم زدند.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح اقتصادی دولت نیز گفت: جراحی بزرگ اقتصادی دولت نیاز به یاری و همراهی دیگر ارکان و مردم خواهد داشت چرا که هدف دولت ادای حقوق طبقه آسیب پذیر است و انتظار می‌رود همه در اجرای این کار بزرگ اقتصادی دولت را یاری نمایند.
 

معاون استاندار کرمانشاه همراهی همدلی و وحدت بین مردم و قوای سه گانه را موجب ناکامی دشمنان در ایجاد توطئه علیه نظام اسلامی دانست و گفت: تلاش و دولت بر این است که به اقشار آسیب پذیر فشار وارد نشود و مسئولین وظیفه دارند به گونه ای عمل نمایند تا مردم تلاش و اقدامات آنها را لمس کنند چرا که مردم سرمایه های اصلی نظام هستند.

وی تاکید کرد: تلاش برای جلب رضایت خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم باید اولویت مسئولین باشد و در این راستا همراهی همه مجموعه ها لازم است.

در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات حشمت رضایی سرپرست سابق فرمانداری، وحید محمدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان گیلانغرب معرفی شد.