سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112462|15:20 - 1401/02/16
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

ترک فعل مدیران ناتوان خسارت به مردم و ادارات است

ترک فعل مدیران ناتوان  خسارت به مردم و ادارات است
امام جمعه شهرستان گیلانغرب با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران گفت : عده ای مدیران با ترک فعل بستر خسارت به ادارات و نارضایتی مردم را فراهم میکنند.

به گزارش مطلع الفجر ، حجت السلام و المسلمین  فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب  ضمن تاکید بر رسالت  مسئولیت پذیری مدیران در قبال وظیفه و مردم  گفت : ترک فعل از جانب مدیران پذیرفتنی نیست .

ترک فعل مسئولان پذیرفتنی نیست
 وی تصریح کرد امروز در شهرستان متاسفانه عده ای از مسئولان  تکلیف مدار نیستن ، آنها با ترک فعل  به شکل جدی به شهر آسیب می زنند  و در واقع عدم مسئولیت پذیری در این مجموعه  بستر ساز نارضایتی مردمی هستند

امام جمعه گیلانغرب افزود :مدیران امروز  باید با روحیه جهادی ؛ مدارا با مردم ،  پیگیری مشکلات و پاسخ به مظالبات مردم را در سرلوحه کار و مسئدولیت خود قرار دهند .

وی گفت این عده از مسئولان ضعیف  برای فرار از زیر باز مسئولیت و تکلیف خود گاها بجای پیگیر شدن مشکلات مردم ،امورات انها را به دیگر  ادارات پاس کاری میکنند و این شکل خدمت از این مسئولان ناتوان پذیرفتنی نیست

حجت الاسلام فاطمی نسب به موضوع رسالت مدیران استانی اشاره و ابراز داشت :مدیران کل استانی هم  باید نسبت به این مکدیران  احساس تکلیف کنند

نماز جمعه امروز گیلانغرب

امام جمعه گیلانغرب  با انتقاد از  رویه ضعیف نظارتی در برخی  ادارات گفت :وظیفه مدیران کل فقط  شرکت در جلسات شهرستان نیست انها باید بر ادارات زیر مجموعه خود  اشراف دقیق داشته و ناظرانی   متعهد ، توانمند و شجاع را در راست نهادهای نظارتی و حراستی قرار دهند ؛  نیاز  امروز   نظارت قوی بر ادارات زیر مجموعه برای خدمت شایسته به مردم است  کار را نباد رها کنند.

  وی همچنین در ادامه خطبه ها به  خصومت ورزی های بی پایان دذشمنان  علیه ملت و نظام اشاره کرد و گفت : دشمنان همواره سعی کرده اند با بزرگ نمایی و انگشت گذاشتن روی  برخی کاستی ها اذهان مردم را به  نظام  مخدوش و  نا امیدی و یاس را در ملت  بگسترانند  و البته با توجه به ذات  کینه ورزانه انها   چیزی دیگر هم از انها انتظار نمی رود .
امام جمعه گیلانغرب گفت :برای  ارایه تحلیل و بستر سازی تئوری های واقع گرایانه از یک نظام باید   منصفانه همه شاخصه ها و مولفه ها را  لحاظ کرد ؛ اتکا و تاکید بر برخی نارسایی ها در عرصه اقتصادی و  انگشت نما کردن ان از سوی معادندین و بدخواهان نظام  برای  جمع بندی یک  تحلیل کلی  کاری نا روا  و مغرضانه است .
حجت الاسلام فاطمی نسب  با عنوان این مطلب که  علی رغم تحریم های ضالمانه و حد اکثری  استکبار علیه ملت ایران ما هیچگاه شاهد یک نظام  ور شکسته  صرف اقتصادی و کلی نبودیم بلکه امروز   جمهوری اسلامی در حوزه های   دفاعی ،   امنیتی  و  دیپلماسی در منطقه و جتی جهان حرفی برای گفتن دارد.