سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112407|17:48 - 1401/01/05
نسخه چاپی

مهندس رضایی؛

مرز سومار در افزایش صادرات کشور پتانسیل‌های زیادی دارد

مرز سومار در افزایش صادرات کشور پتانسیل‌های زیادی دارد
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت :مرز سومار به عنوان یک بستر صادراتی و اشتغالزایی چشم انداز خوبی در تحقق توسعه گیلانغرب است.

به گزارش مطلع الفجر ،حشمت رضایی در گفتگویی اظهار کرد: نامگذاری سال جاری به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین توسطمقام معظم رهبریسند و نقشه راه را به خوبی مشخص کرده است.

وی افزود: دغدغه و اولویت کاری مدیران در سال جاری باید بر اساس شعار سال و ایده‌های نو و دانش بنیان در جهت ایجاد شغل‌های پایدار باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: نگاه ریزبینانه رهبر معظم انقلاب به نامگذاری امسال را حاکی از اهمیت موضوع است و سند توسعه استان کرمانشاه که در حال تدوین بوده و تحقق این شعار در آن لحاظ خواهد شد.

رضایی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها مکلف هستند برای ایجاد و رونق تولید و کارآفرینی فعالیت کاری خود را در سال جدید با نگرشی ویژه در این خصوص با جدیت دنبال کنند و تحقق این موضوع همراهی و همدلی همه دلسوزان را نیاز دارد.

وی گفت: در ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری بایستی در اولویت قرار گیرد هیچ اشتغالی ایجاد نمی‌شود، مگر اینکه زمینه تولید آن مهیا شود.

رضایی بیان کرد: شهرستان گیلانغرب به لحاظ ظرفیت‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف اعم از فرصت‌های مثبت مرزی وجود معادن غنی و همچنین بخش کشاورزی و دامپروری دارد نگاه نوین و دانش بنیان به این ظرفیت‌ها می‌تواند هم در تولید و هم اشتغال و کار آفرینی نقش مهمی را ایفا کند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: مرز سومار با توجه به بحث صادرات از جمله پتانسیل‌های مهم گیلانغرب است و برای تحقق شعار سال همه مکلف هستیم با همدلی و وحدت رویه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را در جهت اعتلا و توسعه ایران اسلامی با جدیت رصد و عملی کنیم.