سرویس: ویژهکد خبر: 112379|12:46 - 1400/12/16
نسخه چاپی

همزمان با روز جانباز انجام شد ؛

 دیدارمسئولان با خانواده دو جانباز 70 در صد در گیلانغرب+ تصاویر

 دیدارمسئولان  با خانواده دو جانباز 70 در صد در گیلانغرب+ تصاویر
همزمان با روز جانباز مسئولان شهرستان با دو جانباز 70 درصد گیلانغرب دیدار کردند.

به گزارش مطلع الفجر ،به مناسبت میلاد  حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه ، حجت الاسلام عبدی پور مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ،مهندس رضایی فرماندار   و آقای گریمی نیا رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان  با خانواده جانبازان نور اله رستمی و محمد اردشیری  دیدار و دلجویی کردند.
حجت الاسلام فاطمی نسب  در این دیدارها  ضمن تکریم و تبریک اعیاد نشعبانیه ، جانبازان فداکار انقلاب اسلامی را از سرمایه های بی بدیل نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: ضمن تکریم جانبازان عزیز این شهدای زنده  ،مکتوب کردن خاطرات جانبازان از صحنه های ماندگار جنگ تحمیلی از اقدامات تاثیرگذاری است کهمیتواند برای نسل های جدید   تاثیر گذار باشد و باید انجام شود.

 مهندس رضایی فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز  جانبازان عزیز را که پیروان راستین سیره حضرت ابوالفضل .ع. هستند  را از مخلص ترین و با تقواترین انسان های روی زمین دانست و برای طول عمر با عزت همراه با سلامتی این جانبازان عزیز  دعا کردند.
 جهانشاه کریمی نیا نیز ضمن تضریح شرایط و میزان جانبازی  جانبازان عزیز رستمی و اردشیری  ابراز داشت :جانبازان با بصیرت و ثبات قدم، آگاهانه در راه روشن انقلاب و دفاع مقدس گام نهادند و برای کشور افتخار آفریدند و اقتدار و نقش آفرینی نظام اسلامی در منطقه به برکت ایثارگری های این عزیزان است.

وی  اظهار داشت:  بدون شک جانبازان، سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی و مایه برکت کشور هستند که امنیت امروز کشور مدیون رشادت های آنان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است./