سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112365|01:01 - 1400/12/02
نسخه چاپی

ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر گیلانغرب اعلام شد/ امیر آزادی رییس شورا شد + تصاویر

ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر گیلانغرب اعلام شد/ امیر آزادی رییس شورا شد + تصاویر
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ترکیب جدید ولی چهار نفره اعضای شورای اسلامی این شهر با دعوت از ۲ عضو علی‌البدل اعلام شد..

به گزارش مطلع الفجر ،حشمت رضایی با اشاره غیبت طولانی سه عضو اصلی این شورا و عدم تشکیل جلسات بخاطر به حدنصاب نرسیدن، افزود: در راستای مفاد تبصره ماده هفت قانون شوراهای اسلامی شهر هر گاه عضوی به هر دلیلی تا ۲ ماه در جلسه شرکت نکند تا تعیین تکلیف نهایی که نباید بیش از ۶ ماه به طول بیانجامد از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات دعوت به عمل می‌آید.
وی با بیان اینکه از سه عضو علی‌البدل یک عضو پیشتر انصراف داده بود، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به عدم فعالیت شورای شهر گیلانغرب از مدتی قبل و از طرفی مختل شدن امور مردم و شهرداری مرتبط با شرح وظایف شوراهای اسلامی شهر در جهت تسریع در انجام خواسته و همچنین شفاف سازی افکار عمومی پس از بررسی‌های به عمل آمده و پاسخ استعلامات صورت گرفته از طریق سلسله مراتب قانونی در جهت تعیین تکلیف وضعیت موجود ساعاتی قبل پس از دعوت فرمانداری از ۲ عضو علی‌البدل شورای شهر جهت عضویت در شورا، جلسه شورا پس از مدت‌ها توقف، تشکیل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب تاکید کرد: در این جلسه هیات رییسه شورای اسلامی شهر با ترکیب جدید مشخص شد و آقایان امیر آزادی به عنوان رییس، ناصر صفریان به عنوان نایب رییس، بهادر اردشیری به عنوان خزانه دار و علی الفتی به عنوان منشی تعیین شدند.

او یادآور شد: شورای شهر بر اساس وظایف قانونی خود بلافاصله نسبت به تشکیل جلسه رسمی اقدام و یکی از کارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست تعیین و مصوبه شورا جهت سیر مراحل قانونی و انطباق با قانون به فرمانداری تحویل شد که نتیجه تصمیمات هیات تطبیق مصوبه شورا متعاقبا به استحضار مردم می‌رسد.

رضایی اضافه کرد: اعضای جدید شورا با تلاش، انسجام و ارتباط موثر و مناسب با دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه و آبادانی شهر بتوانند قدم‌های مثبتی بر دارند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد، ترکیب شورای این شهر براساس قانون شوراها، پنج نفر اصلی و سه علی‌البدل است./