سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112349|09:35 - 1400/11/21
نسخه چاپی

همزمان با دهه فجر؛

دو تیم "تاج" و تیم "شهید شیرزادی: فاتح  مسابقات والیبال  جام دهه فجر گیلانغرب+ تصاویر

دو تیم "تاج" و تیم "شهید شیرزادی: فاتح  مسابقات والیبال  جام دهه فجر گیلانغرب+ تصاویر
مسابقات والیبال شهرستان گیلانغرب با قهرمانی تیم"شادروان شیرزادی"  در بخش محلات و "تاج" در بخش آزاد،پایان رسید

به گزارش مطلع الفجر ،به مناسبت "دهه فجر انقلاب "  و در راستای  "کنگره سردار شهید صفر خوشروان  و  ۷۵۰ شهید معظم  شهرستان گیلان غرب"  ؛ ۱۲ تیم در دو بخش آزاد و محلات در سالن غدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان به رقابت پرداختند.

تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در هر دو بخش در دو گروه سه تیمی به مصاف هم رفتند که در پایان، سرگروه ها به دیدار نهایی راه یافتند .

دیدار پایانی بخش محلات که راس  ساعت ۲۰ چهارشنبه ۲۰ بهمن برگزار شد  با نتیجه ؛ تیم شادروان شیرزادی ۳ ،همیاران طبیعت  ۰  پایان یافت که تیم شادروان شیرزادی به مقام اول محلات رسید .

 در دیگردیدار پایانی بخش آزاد  که در چهارشنبه شب ۲۰‌بهمن ، ساعت ۲۱برگزار شد شد نیز 

تاج ۲   بر 1 تیم یاران معینرا مغلوب خود کرد  و اینچنین  تیم تاج مقام اول این مسابقات به دست آورد .

 قابل ذکر اینکه این دوره از مسابقات در سه دست برگزار شد .

اهدا جوایز  به تیم های اول و دوم هر دو بخش با حضور سرپرست فرمانداری " مهندس رضایی " و جمعی از مسوولین شهرستان  در فضایی صمیمانه  انجام گرفت .
 برگزاری این دوره از مسابقات در سطح شهرستان  به این شکل و با این استقبال  کم نظیر بود چرا که  انگیزه و علاقه تیم های  شرکت کننده و حمایت های فرماندار و برخی دیگر از مسئولان تلاشگر از جمله حمایتهای فرماندار محترم ، امام جمعه شایسته ، فرماندهی سپاه ، فرماندهی انتظامی ، مدیر اداره ورزش و جوانان ، باعث  نمودی از همراهی و اهتمام  بود که چنانچه این توجه  و حمایتهای مسئولان در کنار علاقمندان ورزکار محقق شود بدون شک در هر دوره از این مسابقات شاهد برگزاری دیدنی و البته جذابتری خواهیم بود  جه در اینجا باید از همه عوامل برگزاریس از جمله مسئولین هیاتها و داوران و  همراهان  برگزاری مسابقات تجلیل کرد .

آقای" منصور بیگی " ورزشکار خوش اخلاق و پیشکسوت گیلانغربی، مسوول برگزاری این مسابقات بودند .
*گزارش از  :مراد صیدی