سرویس: ویژهکد خبر: 112333|12:17 - 1400/11/15
نسخه چاپی

یادداشت؛

“جهاد تبیین ” مهمترین رسالت دهه فجر 1400

“جهاد تبیین ” مهمترین رسالت دهه فجر 1400
مهمترین رسالت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ باید عمل عالمانه آگاه بخش و واقعی به فتوای "جهاد تبیین " مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش مطلع الفجر ،حمیدرضا طیب نیا:جهاد تبیین ” ابر گفتمانی مستند و مستدل و حقیقی و عینی در جنگ اراده ها ونبرد روایت ها در تقابل با دشمنان فرصت طلب تحریف گر است بنا براین  مهمترین رسالت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ باید عمل عالمانه آگاه بخش و واقعی به فتوای "جهاد تبیین ” مقام معظم رهبری باشد.

روشنگری حقیقی در قالب گفتمان ” جهاد تبیین ” تنها راه حل قدرتمند و خنثی ساز وقاهت تحریف دشمنان و ایادی استکبار است و  "جهاد تبیین ” پل انتقال دستاوردهای عظیم و غنی انقلاب از گام اول به گام دوم است.

دهه مبارک فجر فرصت عظیم تبیین معنویت سیاسی انقلاب ۵۷ برای جهاد تبیین نهضت پسا عاشورایی امام خامنه ای (حفظ الله تعالی) است لذا  آنچه به دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی جرات تحریف و انکار واقعیتها و دلگرمی در جنگ روایتها می دهد ، قصور و کم کاری و تنبلی خودی ها در میدان عملی گفتمان "جهاد تبیین” است.

بر همین اساس  لازمه اساسی چرایی و چگونگی گفتمان "جهاد تبیین ” امروز را باید در جنگ اراده های "معنویت سیاسی ” انقلابیون ۵۷ جستجو کرد.

 و در اخر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر باید گفت:بیانیه حکیمانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) ، مهمترین و اساسی ترین و راهبردی ترین نسخه علاجگر برای عبور از بن بستها و تحریم ها و تهدیدها و….. میباشد ، اما بهتر است که بدانیم همین بیانیه ، باید از تنگه حیاتی ، ارزشمند و غنی "جهاد تبیین بگذرد.یعنی حیات و سرزندگی بیانیه گام دوم انقلاب در گرو حقیقت عملی و میدانی "جهاد تبیین ” است و بس…..