سرویس: ویژهکد خبر: 112293|11:53 - 1400/10/20
نسخه چاپی

وزیر کشور وارد کرمانشاه شد/ آیین معارفه استاندار کرمانشاه انجام شد+ تصویر

وزیر کشور وارد کرمانشاه شد/ آیین معارفه استاندار کرمانشاه انجام شد+ تصویر
وزیر کشور به منظور تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش مطلع الفجر ،وزیر کشور در بدوورود در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یک استان راهبردی و مهم با قابلیت‌های ویژه برای ایران اسلامی است، گفت: باید برای تحقق انتظارات و حل مشکلات در این استان تلاش کرد.

وی اظهارداشت: این استان در دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن حق بزرگی بر گردن کشور دارد و دارای ظرفیت‌های متعددی نیز هست.

وزیر کشور با اشاره به این‌که استان کرمانشاه انتظارات به حقی دارد که باید برآورده شود، ادامه داد: رئیس محترم جمهوری هم در فرصت مناسب به این استان سفر خواهند کرد.

به‌گفته وحیدی این استان و موضوعات و مشکلات آن مورد تاکید به‌ویژه مشکل بیکاری مورد تاکید آقای رئیسی قرار دارد و این‌موضوع را هم به بنده و هم به استاندار جدید و سابق تاکید کرده‌اند.

وحیدی عنوان کرد: به امید خدا با دست‌به‌دست هم دادن و تلاش بیشتر مشکلات فعلی استان روزبه‌روز کمتر و حل‌وفصل شود.

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیدار با آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برنامه‌های وزیر کشور تا پیش از آیین تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه است.
وزیر کشور گفت: مردم استان راهبردی و مهم کرمانشاه مرزبانان کشور هستند و رئیس جمهور توجه زیادی به‌ویژه در بحث ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری به کرمانشاه دارند./.

وزیر کشور: حل مشکل بیکاری کرمانشاه مورد تأکید رئیس جمهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه همیشه سنگر انقلاب و نظام بوده و همواره برای اعتلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش بوده است.

وی گفت: مردم استان راهبردی و مهم کرمانشاه مرزبانان کشور هستند و رئیس جمهور توجه زیادی به‌ویژه در بحث ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری به کرمانشاه دارند.

وزیر کشور ادامه داد: ان‌شاءالله در این دوره ریاست جمهوری بتوان کارهای بیشتری برای استان انجام داد.

وی با بیان اینکه در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه رفع مشکلات استان مورد تأکید قرار گرفت، افزود: بحث حفظ زمین‌های استان و کنترل آب‌های استان با هدف اشتغالزایی از مواردی بود که در سفر رهبر انقلاب مطرح شد.

وحیدی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و خمات استاندار قبلی، ابراز امیدواری کرد خدمات بیشتر و بهتری به مردم استان ارائه شود.

کرمانشاه خط مقدم کشور است 

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تجلیل از خدمات استاندار قبلی، گفت: خدمت به اسلام باعث ماندگاری می‌شود، به فرموده امام راحل (ره) خدمت به مردم خدمت به خداست و ارزش و اهمیت کار ما در همین است.

وی ادامه داد: کرمانشاه خط مقدم کشور است و می‌طلبد  برای توسعه این منطقه شبانه روزی تلاش کرد و آن‌چه در توان داریم خدمت کنیم، البته خدمات و کارهای خوبی در چند سال گذشته انجام شده اما مشکلات زیادی نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه مستحق خدمت بسیار زیاد است همچنان که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بر این موضوع تأکید دارند. 

آیت‌الله مصطفی علما با بیان اینکه باید اولویت‌ها را در نظر گرفت، افزود: در استان به‌رغم وجود قومیت‌ها و جمعیت‌های مختلف وجود وحدت کلمه مشهود است./