کد خبر: 111922|09:15 - 1398/08/06
نسخه چاپی

در نشست اصحاب فرهنگ و رسانه گیلانغرب با مدیر کل فرهنگ و ارشاد مطرح شد؛

راه اندازی جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی و تاسیس خانه شعر کردی در گیلانغرب+ تصاویر

 راه اندازی جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی  و تاسیس خانه شعر کردی در گیلانغرب+ تصاویر
مطلع الفجر:شست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه به منظور هم اندیشی و تبادل نظر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،شست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه به منظور هم اندیشی و تبادل نظر در جمع هنرمندان، ادبا، شعرا ، نویسندگان، اصحاب رسانه برگزار شد.

بهرام فاضلی زاد، در سفر کاری خود به شهرستان گیلانغرب که به منظور ارزیابی شاخص های توسعه فرهنگی و مسائل مرتبط با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان صورت گرفت، طی نشستی مشترک با مسئولین شهری از جمله فرماندار ، شهردار  و شورای شهر ضمن اطلاع از مطالبات، درخواست ها و پیشنهادات فعالین عرصه های مذکور این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

این نشست با حضور بیش از ۷۰ نفر از هنرمندان و هنردوستان شهرستان با هدف بررسی معضلات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 یکی از مطالبات  این جلسه درخواست احداث خانه شعر کردی  در گیلانغرب بود که مورد تایید مدیر کل نیز قرار گرفت.

 فاضلی زاد در پاسخ به درخواست فرماندار ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و مسئولین انجمن های ادبی مبنی بر راه اندازی خانه شعر کُردی در این شهرستان گفت: با توجه به استعدادهای کنونی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل شهرستان، تنها مکان مناسب برای راه اندازی چنین مکانی ، شهرستان گیلانغرب است.

وی در ادامه تصریح کرد پس از انجام روند اداری مربوطه، این خانه شعر در شهرستان افتتاح خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه در ادامه احکام رؤسای انجمن های نمایش و خوشنویسی شهرستان گیلانغرب را صادر کرد و از تاسیس سینما در این شهرستان خبر داد. 
 
در ادامه این نشست جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی که قرار است چهارم مهرماه مصادف با روز ملی گیلانغرب(دومین شهر مقاوم کشور) برگزار شود و همچنین تاسیس خانه شعر کردی در این شهرستان، توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه کلید خورد . 
 
 
گفتنی است، اختصاص زمین مناسب از طرف فرمانداری برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گیلانغرب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پرداخت شهریه هنرجویان موسیقی توسط این اداره کل از مصوبات این جلسه بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد