کد خبر: 111862|20:44 - 1397/10/16
نسخه چاپی

زلزله 6/5 ریشتری گیلانغرب را لرزاند/27 نفر مصدوم شدند+ تصاویر

زلزله 6/5 ریشتری گیلانغرب را لرزاند/27 نفر مصدوم شدند+ تصاویر
مطلع الفجر: زلزله ای به بزرگی 5/9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)ساعت 17 و 11 دقیقه حوالی گیلانغرب را لرزاند.

به گزارش مطلع الفجر  این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی 45.66 و عرض 34.16 به وقوع پیوست. نزدیک ترین شهرها به کانون این زلزله، گیلانغرب با 23 کیلومتر، سومار با 31، سرپل ذهاب با 38 کیلومتر و نزدیکترین استان ایلام با 90 کیلومتر ثبت شده است.

 

 فرماندار شهرستان گیلانغرب در گفتگوی اختصاصی با مطلع الفجر از آخرین وضعیت مصدومان این شهرستان خبر داد.
 مهندس کوروش محمودیان ابراز داشت: بر اساس آخرین آمار 27 نفر طی زلزله امروز مصدوم شدند که سه نفر از آنان از دانش آموزان هستند و یک نفر هم به استان اعزام شده است.
 وی یادآور شد: طی زلزله عصر امروز به تعدادی از مدارس شهرستان  نیز،خسارت وارد شد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب همچنین  گفت:به دلیل زلزله عصر امروزکدورت آب شرب شهر گیلانغرب دهستان دیره بالا رفته و غیر قابل استفاده است اما هم اکنون از آب مخازن استفاده میشود.

 درپی وقوع زلزله ۵/۹ریشتری عصرامروز۱۶دیماه ۹۷وبنا به تصمیم ستادمدیریت بحران شهرستان گیلانعرب وتاییدستادمدیریت بحران استان فردا ۱۷ دیماه ۹۷ تمامی مدارس شهرستان گیلانغرب درتمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی ،متوسطه اول ودوم تعطیل می باشد. لازم به ذکراست امتحان فارسی دانش آموزان پایه دهم تادوازدهم متوسطه  برگزارنمی گرددوبه روزدیگر موکول می شود.   اما امتحان  نهایی دانش آموزان متوسطه دوم  فردا ۱۷ دیماه۹۷ برگزارمی شود.

چهارم آذرماه امسال نیز زمین لرزه ای به بزرگی 6/4درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان سرپل ذهاب را در عمق هفت کیلومتری لرزاند.
 این زلزله علاوه بر شهر سرپل ذهاب خسارتهای  زیادی نیز به مردم گیلانغرب  وارد کرد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد