کد خبر: 111847|12:32 - 1397/09/18
نسخه چاپی

فرماندهی سپاه گیلانغرب؛

عملیات مطلع الفجر ضربه سهمگین رزمندگان بر پیکره دشمن بود/ آمریکا سردسته ظالمان ومتجاوزان است+ تصاویر

عملیات مطلع الفجر ضربه سهمگین رزمندگان بر پیکره دشمن بود/ آمریکا سردسته ظالمان ومتجاوزان است+ تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب گفت : عملیات مطلع الفجر به عنوان یک دکترین راهبری ضربه سهمگین رزمندگان بر پیکره دشمن بود.

 به گزارش  خبرنگار مطلع الفجر، سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه گیلانغرب  در مراسم  3 هزار نفری گرامی داشت عملیات بزرگ مطلع الفجر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات مطلع الفجر در خصوص این عملیات اظهار داشت: عملیات مطلع الفجر از جمله عملیات های بزرگ غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در منطقه عملیاتی گیلانغرب اجرا شد که در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون چغالوند و آوزین بیش از30 کیلومتر از خاک کشورمان در دشت گیلان از دست دشمن متجاوز آزاد و 30 روستا در این مناطق نیز آزاد شد

 وی افزود: عملیات استراتژیک مطلع الفجر ضربات سنگینی بر پیکره دشمن فرود آورد تا جایی که دیگر نتوانست به شهر گیلانغرب نزدیک شود.

 وی در خصوص قداست و جایگاه متعالی خون شهدا اظهار داشت:در جای جای این منطقه سرافراز خون ۷۵۰ شهید گیلان شهررا مطهر ساخته  و سوای ان این شهر ۵۸۰۰ شهید مهاجر را به عنوان مهمان و مهاجر در خود نگه داشته است.

 این مقام مسئول جایگاه مقاومت مردم گیلانغرب را مورداشاره قرار دادو تصریح کرد:مردم مرزدار و مقاوم گیلان غرب طعم تلخ زخم  وگلوله را خوب چشیده‌اند و بارها و بارها پرپرشدن عزیزانشان را به نظاره نشسته اندمردمان این دیار باشه ایثار را به درستی معنا کرده و آبروی دو چندان به آن بخشیده اند.

 وی در تمجید از مقاومت مردم مرزدار گیلانغرب گفت:شیر مردان و زنانی که در دفاع از سرزمین و نظام اسلامی همواره پیشقدم بوده و هستند، آن روزی که دشمنان مرزهای زمینی ما را مورد تعرض قرار دادند بامقاومت خود در مقابل آنها ایستادند و به امامشان لبیک گفتند و در رکابش در راه دفاع از ارمانهای انقلاب و اسلام جنگیدند.

سرهنگ سلیمی با تاکید بر تداوم خط مقاومت گفت :ما از همان روزی که علیه طاغوت به پا خواستیم جنگ علیه ظالمان را آغاز نموده ایم و این قیام علیه ظالم و طاغوتیان را تا روزی که بساط همه ظالمان و متجاوزان برچیده خواهد شد ادامه خواهیم داد.

وی یاد آور شد: در راس همه متجاوزان و ظالمان امریکا قرار داردوتا روزی که آمریکا  به عنوان مرجع ظلم و تجاوزگری هست ما ایستاده ایم و مقاومت می‌کنیم و جنگ ما ادامه دارد.

فرمانده سپاه گیلانغرب ابراز داشت: اکنون  که دشمنان ما  به دلیل افزایش توان دفاعی ملت ایرانازتعرض به مرزهای فیزیکی  کشورمان نا امیدند  وظیفه ما دفاع از مرزهای ایمانی است،رسالت  بنیادین  ما صیانت از فرهنگ جهاد و شهادت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد