کد خبر: 111829|08:24 - 1397/08/20
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

دشمن از توان موشکی ما هراس دارد

دشمن از توان موشکی ما هراس دارد
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب، با بیان اینکه جبهه استکبار زمین گیر شده است، گفت: کشور قدرتمندی مانند جمهوری اسلامی ایران را نمی توان تهدید کرد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب، در آئین افتتاح 2 هزار واحد مسکونی احداثی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور فتاح رییس کمیته امداد کشور در روستای گورسفید برگزار شد، گفت: اسلام توسط پیامبر اکرم(ص) به مدینه، سپس مکه و بعد از آن به کل جهان رسید.


وی افزود: پیامبر(ص) لحظه ای در مقابل استبداد و جهل و نادانی و ظلم ابوسفیان ها و ابولهب ها کوتاه نیامد. انقلاب شکوهمند اسلامی نیز بروز در چنین اندیشه ای دارد و در مقابل ظلم و استبداد طاغوت زمان و قدرت های بزرگ استکباری سر تسلیم فرود نیاورده است.


حجت الاسلام خاص امیری، با اشاره به «لیلة المبیت» در تاریخ اسلام، اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) با صلابت و شجاعتی مثال زدنی در بستر پیامبر خوابید در حالی که می دانست 40 شمشیر تیز او را احاطه می کند، امام امت ما نیز با چنین تفکری در مقابل دنیا ایستاد.


وی با اشاره به تأکید  حضرت امام خمینی(ره) بر «نه شرقی، نه غربی» اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم که این روزها در آستانه سالروز شهادتش قرار داریم، معتقد بود:« اگر می خوهید پیشرفت کنید باید روی پای خود بایستید.»


امام جمعه گیلانغرب، اظهار کرد: قدرت های بزگ دنیا از توان موشکی فرزندان ما هراس دارند این در حالی است که علاوه بر قدرت موشکی در بسیاری از زمینه های دیگر هم به خودکفایی رسیده ایم.


وی انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور امام زمان(عج) خواند و ابراز کرد: انقلاب این تفکر را توسط امام امت و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ما داد که اگر می خواهیم به جایی برسیم باید روی پای خود بایستیم.


حجت الاسلام خاص امیری، با بیان اینکه جبهه استکبار زمین گیر شده است، گفت: کشور قدرتمندی مانند جمهوری اسلامی ایران را نمی توان تهدید کرد لذا همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند:« استکبار رو به افول است».


وی با اشاره به شکست تحریم ها، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا کشورمان را تحریم می کند و از سوی دیگر 8 کشور را استثناء قرار می دهد. تمام دنیا افکار و تصمیم گیری های ترامپ را مسخره می کنند.


امام جمعه گیلانغرب، در ادامه با اشاره به اینکه گیلانغرب دومین شهر مقاوم ایران است، گفت: این شهرستان شیرزن تبر به دست فرنگیس حیدرپور را در دل خود جای داده است که نماد شجاعت و استقامت زنان این مرز و بوم است. پیام شهدای این خطه و سراسر ایران نیز درس مقاومت و پافشاری بر ارزش های انقلاب است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد