کد خبر: 111810|19:09 - 1397/07/24
نسخه چاپی

استاندار کرمانشاه:

"فرنگیس" از لایه‌های مهم و پنهان جنگ پرده برداشت

"فرنگیس" از لایه‌های مهم و پنهان جنگ پرده برداشت
مطلع الفجر:استاندار کرمانشاه گفت: کتاب "فرنگیس" پرده از لایه‌های مهم و پنهان جنگ برداشت.

 به گزارش مطلع الفجر ،هوشنگ بازوند امروز سه شنبه در آیین گرامیداشت تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب "فرنگیس" که در سینما آزادی کرمانشاه و با حضور "فرنگیس حیدرپور"  شخصیت اصلی این کتاب برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار داشت: شهدا قهرمانان واقعی تاریخ هستند که گوشه ای از درس عاشورا را که در مکتب سیدالشهدا فرا گرفته بودند و در دفاع مقدس به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: بهترین باب صحبت در خصوص رشادتهای استان کرمانشاه را میتوان در دفاع مقدس باز کرد که هیچ تابلویی بهتر از دفاع برای آن نمی توان یافت.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری گنجینه ارزشمندی است که نسل فعلی و آینده ۸۰ سال می توانند از آن بهره مند شوند و خمیرمایهای جز عاشورای حسینی ندارد.

بازوند از دفاع مقدس به عنوان یک سند افتخار برای استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: این سند مزین به کلام ارزشمند مقام معظم رهبری شده است که فرمودند "کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است".

مدیر ارشد استان کرمانشاه تاکید کرد: همه باید بکوشیم تا این سینه ستبر و چهره زیبا را به دنیا معرفی کنیم.

وی بیان داشت: مردم استان کرمانشاه که مرزدار این مرز و بوم هستند با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید والامقام صفحات تاریخ کرمانشاه را پر از افتخار کردند و این افتخار در قالب ایثار و حب به ولایت خود را نمایان کرده است که آیندگان نیز به آن افتخار خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه نمونه مستند و زنده از خودگذشتگی و ایثار را دفاع بانوی گیلانغربی از خاک میهن دانست و گفت: شجاعت این بانو با هنرمندی و قلم خانم فتاحی در تاریخ ماندگار شد.

بازوند  تصریح کرد: کتاب "فرنگیس" پرده از لایه های مهم و در عین حال پنهان دفاع مقدس برداشت که با تعبیر زیبای رهبر تقریظ شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد