کد خبر: 111807|15:08 - 1397/07/14
نسخه چاپی

تصویری؛

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با هفته نیروی انتظامی در گیلانغرب +تصاویر

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با هفته نیروی انتظامی در گیلانغرب +تصاویر
مطلع الفجر:مصادف با ایام هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد انتظامی شهرستان گیلانغرب برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  مطلع الفجر ،در این مراسم پس از اجرای برنامه های ویژه امام جمعه شهرستان گیلانغرب  با اشاره به محقق شدن احساس امنیت در جامعه اظهار داشت : بی شک امروز بواسطه عملکرد بسیارخوب و تعامل مناسب همه اجزاء تامین امنیت درکشورمان هم احساس و هم امنیت پایدار و بسیار مطلوبی حاکم است.

حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت: این امنیت امروز ما نشانه صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ماست که مرهون ایثاردیروز فرزندان این آب وخاک است.

وی از امنیت و سلامتی به عنوان دو موهبت الهی یاد کرد و گفت: رسالت خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت وآرامش مثال زدنی بوده وتاکنون بسیار خوب به انجام رسیده است.

در این آیین که با حضور نیروهای مسلح سپاه و نیروی انتظامی و با حضور امام جمعه شهرستان،دادستان  نمایندگان سپاه، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان گیلانغرب برگزار شد  امام جمعه گیلانغرب به وقایع سیاسی جاری جهان اشاره کرد.

وی گفت: در شرایط کنونی علی‌رغم تهدید و فشار های جنگ اقتصادی دشمن امنیت و عزت تمام معنا در جامعه و کشور ما  به همت نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برقرار است.

حجت الاسلام خاص امیری یاد آور شد: کشور جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به کشوری حمله نکرده اما هرگونه تعرض و دست درازی دشمنان را با کوبنده ترین پاسخ ها جواب خواهد داد.
 وی گفت: تمسک به غرب و اتکا به شرق هیچگونه عزت و موفقیتی را برای ما ایجاد نخواهد کرد بلکه ما باید با تکیه بر نیرو، امنیت و توان داخلی و اتکا به نیروی جوان متعهد و متخصص خود خودکفایی و استقلال دائمی در کشور را محقق نماییم.
سرهنگ علی عزیزیان فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب هم گفت: نیروهای انتظامی برای حراست از ارزش ها و اقتدار نظام و کیان کشور آماده هستند.
 

 در ادامه این مراسم از جمعی از کارکنان برتر نیروی انتظامی ،والدین شهید اسلامی نیا و یکی از فرماندهان بازنشستنه  این نیرو تجلیل شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد