کد خبر: 111805|13:58 - 1397/07/10
نسخه چاپی

شهردار گیلانغرب

گیلانغرب دارای سالن سینمای 200 نفره می شود+ تصویر

گیلانغرب دارای سالن سینمای 200 نفره می شود+ تصویر
مطلع الفجر: شهردار گیلانغرب از افتتاح سالن سینمای 200 نفره درگیلانغرب خبر داد .

مهندس علی آرامش خواه  در گفتگو با مطلع الفجر  از برگزاری کمیسیون ماده 5 جهت ایجاد سینما در شهرستان گیلانغرب خبر داد .

 وی در این خصوص تصریح کرد :با توجه به اقتضای لزوم توسعه و تعالی زیر ساختهای حوزه فرهنگ و هنر و اهمیت به جایگاه سینما و رسانه های بصری در شهر کمیسیون ماده 5 جهت ایجاد سینما در شهرستان گیلانغرب تشکیل و مکان سینما مورد تایید قرار گرفت .

وی در خصوص فرایند قانونی صدور مجوز فعالیت سینما در شهرستان  افزود: برای ایجاد سینما در هر مکانی ابتدا کمیسیون ماده 5 با حضور 6 نفر باید تشکیل و تایید کنند سپس صورتجلسه به موسسه سینمایی شهر که مجوز را صادر می کنند فرستاده می شود و بعد صدور مجوز فعالیت آغاز می شود.

در این باره همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلانغرب  اظهار داشت: با حضور معاون امور هنری سینما و کارشناس  امور سمعی بصری  اداره کل  و جمعی از مسئولان شهرستان به عنوان اعضای کمیسیون ماده 5 جهت ایجاد سینما و طرز کار آنها  برگزار شد .

پیش قدم   با عنوان اینکه اداره ارشاد استان قول مساعد در خصوص همیاری و حمایت در امر تجهیز داده ابراز داشت:درصد قابل توجهی تجهیزات از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت سینمایی به شهرستان اهدا می کند .

شهرستان گیلانغرب ششمین شهر است که ایجاد سینما در آن بررسی می شود و با توجه به محروم بودن و مرزی بودنش ایجاد چنین مکانی لازم بود.

تصاویر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد