کد خبر: 111801|16:32 - 1397/07/06
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

بزرگداشت عاشوراتداعی کننده افق روشن فراسوی بشریت است+ تصاویر

بزرگداشت عاشوراتداعی کننده افق روشن فراسوی بشریت است+ تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت :مهمترین نکته در بزرگداشت عاشورا روند رو به رشد و گسترش آن است که افق روشنی را فراسوی بشریت می گشاید .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری در خطبه های نماز جمعه  این هفته گیلانغرب  به برگزاری مراسمهای سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین.ع. در شهرستان گیلانغرب و کشور اشاره کرد و اظهار داشت:در مورد درخشش فرهنگ عاشورا و نام حسین .ع. در تاریخ آنچه باید تحلیل شود چرایی و علت این عظمت و شکوه فزاینده آن است  که به حقیقت راه اباعبدالله الحسین مربوط می‌شود ،بعد زمان و مکان نه  تنها مانع تلالو آن نمی شود بلکه هر چه از آن بگذرد درخشش بیشتری پیدا کرده و جنبه‌های دیگری از آن مکشوف می شود.
 خطیب نماز جمعه گیلانغرب ابراز داشت:از این رو می‌توان گفت مهمترین نکته در بزرگداشت عاشورا روند رو به رشد و گسترش آن است که افق روشنی را فراسوی بشریت می گشاید چراکه تنها روزنه امید در عصر کنونی که می تواند زمینه ساز ظهور باشد نور امام حسین علیه السلام است.
وی ضمن تشریح حضور پر شور مردم در ایین عزای سید الشهدا .ع.  یاد اور شد:این در حالیست که استکبار جهانی با همه قوای مالی و تبلیغاتی خود در فضای حقیقی و مجازی جهت گسترش فساد و فحشا تلاش می‌کند و  این مهم در شرایطی صورت گرفت که مردم کشورمان به دلیل جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا با مشکلات معیشتی و تورم بی سابقه ای مواجه بودند.
امام جمعه گیلانغرب به سر انجام باطل و ظالمین اشاره وگفت: دیدیم که خدا چگونه طبل رسوایی و بی آبرویی آمریکا را در سخنرانی رئیس‌جمهور دیوانه اش که باعث تمسخر جهانیان شد رقم زد به گونه ای که خودش هم از این وضعیت اظهار به تعجب کرد اما در مقابل رئیس جمهور کشورمان تقریبا  به اعتقادهمه کارشناسان در سخنرانی ۱۵ دقیقه ای خوب محکم و تاثیرگذار ررش موفق عمل کرد.

 حجت الاسلام خاص امیری با تاکید بر اینکه حقیقتا در برهه کنونی وضعیت بازار و اقتصاد اصلا خوب نیست  و باید دولت به شدت تلاش برای برون رفت از این وضعیت اتخاذ نماید افزود: ای کاش همانگونه که چهارشنبه رییس جمهور از تریبون سازمان ملل توانست سخن حق و منطق جمهوری اسلامی ایران را به درستی بیان کند اینجا هم می توانست در محیط داخلی و سیاست اقتصادی دولت نیز با اقدامات مناسب  و با تدبیرهای راهگشا برنده چالش سخت موجود  شده  و آرامش را به درون ملت بازگرداند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد