کد خبر: 111800|15:13 - 1397/07/06
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب؛

امروز جمهوری اسلامی در جنگ تمام عیار اقتصادی با دنیای استکبار است+ تصاویر

امروز جمهوری اسلامی در جنگ تمام عیار اقتصادی با دنیای استکبار است+ تصاویر
مطلع الفجر: جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب :امروز دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی با چاشنی عملیات روانی را با هدف فروپاشی نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،سرگرد پاسدار محمد جواد نجفی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن تبریک این هفته به نمازگزاران؛ دفاع مقدس را آیینه تمام نمایی دانست که تمامی ارزشهای اسلام و انقلاب در آن تبلور می یابد.
وی دفاع مقدس را مظهر حماسه،مظهر معنویت و دینداری، مظهر آرمانخواهی وایثار و از خودگذشتگی دانست و خاطر نشان کرد:به تعبیر حضرت امام (ره) دفاع مقدس برای ما گنجینه ای معنوی است؛ چرا که تئوری های انقلاب و مبانی فکری و نظری انقلاب در آن فعلیت یافت.
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب با اشاره ای به شکست دشمن در جنگ نظامی و فرهنگی ابراز داشت: امروز دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی با چاشنی عملیات روانی را  به خیال خام خود با هدف فروپاشی نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته و به دنبال ختم انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.
نجفی در ادامه اظهار داشت: در جنگ اقتصادی مثل دفاع مقدس بایستی مردم صحنه گردان واقعی باشند و کنترل اوضاع را در دست داشته باشند ؛ نه اینکه با احتکار وانبار کالاها و اقلام مصرفی، بازار را دچار التهاب نموده و زمینه هرج و مرج اقتصادی را فراهم سازند.
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب در پایان سخنرانی خاطر نشان کرد: ما بایستی از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نهایت استفاده را ببریم و در بعثت انقلاب اسلامی با عبور از شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، شعار " ما می توانیم" را به شعار " ما توانستیم" تبدیل کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد