کد خبر: 111766|08:50 - 1397/06/17
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

تقدیر امام جمعه محترم گیلانغرب از عملکرد شهردار این شهر/ مدیران دلسوز و خدوم به مردم ، لایق تقدیرند

تقدیر امام جمعه محترم گیلانغرب از عملکرد شهردار این شهر/ مدیران دلسوز و خدوم به مردم ، لایق تقدیرند
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر تعالی نهضت خدمت رسانی به مردم از عملکرد شهردار گیلانغرب در حوزه پیگیری مشکلات شهری تقدیر کرد .

 به گزارش مطلع الفجر،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خاص امیری امام جمعه شهرستان گیلانغرب درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت:امروز همدلی و پای حرف مردم نشستن باید کار مسئولین ماباشد مسئولین ما قوای ما و مسئولین اجرایی باید درد دل مردم را بشنوند ومثل مردم زندگی کنند

وی تصریح کرد: مهار نقدینگی خواسته مردم است حرکت به سمت تولید تعقیر تیم اقتصادی اصلاح نظام بانکی و هوشمندسازی واردات و مبارزه با قاچاق و فساد عبور از سطح تحریم‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب در ادامه گفت:ما اگر مسئولی زحمت بکشد و کار انجام بدهد از او تقدیر و تشکر می کنیم.

وی ابراز داشت: مسئولی که خدمتگزار مردم است مسئولی که در صدد آرامش شهرستان هست مسئولی که درصدد خدمت به مردم استبه حق قابل تحسین   است.

امام جمعه گیلانغرب یاد اور شد : چند وقت پیش ما به شهرک نیروی انتظامی رفتیم که مردم از مشکلات آن  بخصوص مشکل آسفالت درخواست پیگیری کردند .

وی در خصوص مشکلات شهرستان نیز افزود: سه و یا چهار شهرک در شهرستان داریم که هم مشکل آسفالت و هم مشکل آب و فاضلاب دارند

حجت الاسلام خاص امیری  ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری گیلانغرب  ابراز داشت: این مشکلات باید حل شود هم اداره آب و فاضلاب و هم شهرداری که  شهردار محترم ما انصافاً از زمانی که آمدن فعالیت‌های خوبی انجام دادن و شهرداری آسفالت شهرک ها را دارد انجام می دهد و این کار بزرگی است

وی در موضوع دیگر هم ابراز داشت به منظور حفظ فضای شکیل معابر شهری  سعی شود حد اقل کنده کاری انجام نشود و  دوباره آن آسفالت برداشته نشود

امام جمعه گیلانغرب  از مسئولینی که در صدد رفع مشکلات مردم هستند و به خصوص شهردار  ، شورای شهر و مجموعه کارکنان خدوم این مجموعه تشکر کرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد