کد خبر: 111762|14:36 - 1397/06/12
نسخه چاپی

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب:

مهمترین مساله وچالش داخلی پیش روی انقلاب فساد و اشرافیگری برخی از مسوولان است+تصاویر

مهمترین مساله وچالش داخلی پیش روی انقلاب فساد و اشرافیگری برخی از مسوولان است+تصاویر
مطلع الفجر:نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی چله باحضورنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب برگزار شد.


 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،حجت الاسلام  محمدی ؛نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب  درنشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی چله  اظهار داشت: اینکه امیر المومنین مورد توجه آزادیخواهان و عدالت طلبان است بدلیل کوتاه نیامدن و مبارزه کردن با نزدیکترین افراد پیامبر و خشن و سخت بودن در برخورد با بیت المال و مدیران و مسوولان منصوب خودشان است.

وی تصریح کرد :علی علیه السلام کسی است که به مدیران خود می نویسد که قلم هایتان را تیز بتراشید و بین خطوط را فاصله نیندازید مبادا ذره ای از اموال عمومی ضایع گردد.
حجت الاسلام  محمدی ابراز داشت:مهمترین مساله داخلی و چالش پیش روی انقلاب فساد و اشرافیگری برخی از مسوولان و مدیران است که باید با دقت و شفافیت و بدون هیچ ملاحظه ای بررسی شود که هم خواست جدی حضرت آقا بوده و هست و هم مردم را به آینده انقلاب و کشور امید وارتر میکند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب ابراز داشت:مسوول جامعه اسلامی نباید براحتی جرات پذیرفتن مسوولیت نماید زیرا از یکسو باید به اندازه تک تک افراد وذره ذره منابع کشور باید پاسخگوی خداوند در قیامت باشد و هم از سوی دیگر از طرف نمایندگان و مسوولین نظارتی دقیقا زیر ذره بین بوده و جرات هر قول و وعده و کاری نداشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد