کد خبر: 111748|09:37 - 1397/06/04
نسخه چاپی

فرماندارگیلانغرب خبر داد؛

آغازبهره برداری از 10 طرح عمرانی در گیلانغرب

آغازبهره برداری از 10 طرح عمرانی در گیلانغرب
مطلع الفجر:در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت ، بهره برداری از 10 طرح عمرانی ، رفاهی ، خدماتی روز یکشنبه با حضور مسئولان در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.

  به  گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،فرماندار گیلانغرب در آیین بهره برداری با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دولت گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 844 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که از این میزان 244 میلیارد آن در قالب تسهیلات است.
کوروش محمودیان ، مجتمع آبرسانی روستای دهستان چله با زیرپوشش قراردادن 32 روستا را از جمله طرح های افتتاح شده در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت ذکرکرد و اظهارداشت: از این طرح ، یکهزار و 663 خانوار در قالب 6 هزار و 330 تن جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
وی بیان کرد: واگذاری 630 واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده گیلانغرب ، مجتمع رفاهی مهمانان نوروزی ، پنج طرح خدمات عمران شهری ، احداث کمربندی شهر گیلانغرب و احداث طرح گردشگری دایک سراب گیلانغرب از دیگر طرح هایی هستند که امروز به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.
فرماندار گیلانغرب ، از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر ، در راه خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.
محمودیان ، هفته دولت را فرصتی مطلوب برای بیان عملکرد نظام و تلاش دولتمردان خدوم در عرصه خدمت رسانی به مردم بیان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد