کد خبر: 111730|10:28 - 1397/05/18
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب:

تلاش خبرنگاران در راستای خدمت رسانی به جامعه است

تلاش خبرنگاران در راستای خدمت رسانی به جامعه است
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب گفت: خبرنگاران رسالت خطیر و بزرگی در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی دارند و با تلاش خود برای خدمت رسانی به جامعه تلاش می کنند.

 به گزارش مطلع الفجر ، کوروش محمودیان بمناسبت روز خبرنگار در پیامی اظهار داشت: خبرنگاران رسالت خطیر و بزرگی در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی دارند و با تلاش خود برای خدمت رسانی به جامعه تلاش می کنند.

وی تصریح کرد:هفدهم مرداد یادآور نام و خاطره شهید عرصه خبر 'محمود صارمی' خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روز ارزشمند خبرنگار است که نکوداشت چنین مناسبتی درحقیقت ارج نهادن به تلاش بی وقفه فعالان این عرصه است.
محمودیان ابراز داشت :خبرنگاران در برهه خطیر و حساس کنونی کشورمان ، رسالت خود را با اخلاص و صداقت هرچه بیشتر به منصه ظهور می رسانند و با اطلاع رسانی به موقع و شفاف ، در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش بی بدیلی ایفا می کنند.
فرماندار گیلانغرب در ادامه خدمات بی شائبه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی را قابل ستایش دانست و گفت: امیدست شاهد تحقق رسالت فرهنگی و نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه طلایه داران عرصه امور رسانه ای از خداوند سبحان باشیم.

رسانه مطلع الفجر در شهرستان گیلانغرب از سال 90 تا کنون به عنوان یک رسانه مستقل و مردمی  در راستای خدمت بی شائبه و صادقانه به مردم در امر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی  فعالیت دارد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد