کد خبر: 111728|08:52 - 1397/05/16
نسخه چاپی

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه:

اجرای آموزش های سیار مهارتی در مناطق روستایی/400 نفر ازبانوان گیلانغرب رایگان از آموزشهای فنی حرفه ای بهرمند شده اند+ تصاویر

 اجرای آموزش های سیار مهارتی در مناطق روستایی/400 نفر ازبانوان گیلانغرب رایگان از آموزشهای فنی حرفه ای بهرمند شده اند+ تصاویر
مطلع الفجر:مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در گیلانغرب از اجرای آموزش های سیار مهارتی در مناطق روستایی خبرداد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه طی سفر به گیلانغرب و در جمع مسئولان و خبرنگاران  از اجرای آموزش های سیار مهارتی در مناطق روستایی خبرداد.

یاور محمدی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید سازمان فنی و حرفه ای آموزش ها مبتنی بر تفاهم نامه ای صورت می گیرد و در این راستا آموزش ها مبتنی بر ظرفیت های هر منطقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح عدالت مهارتی محقق و براساس تفاهمات انجام گرفته با سازمانها و ادارات مرتبط برای تحت پوششین نهادهای حمایتی تسهیلات لازم فراهم گردیده است.

این مسئول به تفاهم نامه های منعقد شده اشاره و افزود: با تفاهم نامه صورت گرفته با سازمان صنعت ، معدن و تجارت 400 نفر از بانوان شهرستان گیلانغرب طی 134هزار و 426 نفر ساعت آموزش لازم را در رشته های قالیبافی و تابلو فرش بدون دریافت شهریه از آنها فرا گرفته اند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز با عنوان این خبر که 6 مجتمع آموزشی در حال حاضر در این شهرستان آموزشهای لازم را در رشته های خیاطی ، تابلو فرش ، قالیبافی ، آرایش و پیرایش ارائه می دهند گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 34هزار و730 نفر ساعت آموزش در 5 کارگاه مرکز فنی وحرفه ای این شهرستان در رشته های مکانیک ، برق صنعتی ، تاسیسات حرارتی و برودتی ، عمران و کامپیوتر انجام گرفته است .

محمودیان همچنین از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار در سالجاری برای کمک به تجهیز مرکز گیلانغرب خبرداد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد