کد خبر: 111726|09:36 - 1397/05/15
نسخه چاپی

در راستای تحقق اشتغال؛

37 طرح در کارگروه اشتغال گیلانغرب تصویب شد/ تاکید بر همراهی دستگاههای و بانکهای عامل

37 طرح در کارگروه اشتغال گیلانغرب تصویب شد/ تاکید بر همراهی دستگاههای و بانکهای عامل
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب از تصویب 37 طرح با 75 میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه گذری این شهرستان خبر داد.

 به گزارش مطلع الفجر کوروش محمودیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، معدنی و خدماتی ذکر کرد و افزود: اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری تامین شده که با تکمیل و بهره برداری از آنها ، زمینه اشتغال 68 تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.
وی اظهارداشت: از ابتدای سالجاری ، 358 طرح با 270 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 247 تن در گیلانغرب به تصویب رسید که تاکنون برای عملیاتی شدن 217 طرح ، 62 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی بر لزوم تلاش همه دستگاهها و همراهی بانک های عامل به منظور تحقق برنامه های دولت برای رفع معضل بیکاری و توجه به رونق اقتصادی منطقه نیز تاکید کرد و گفت: در راستای تامین اعتبار واحدهای خسارت دیده زلزله پارسال در بخش کشاورزی ، تاکنون یک هزار و 629 واحد برای دریافت 330 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که تاکنون 297 واحد موفق به دریافت 30 میلیارد ریال تسهیلات شدند.
فرماندار گیلانغرب بیان کرد: الگوی جدید مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در قالب طرح های خود اشتغالی باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.
محمودیان افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه برای دریافت تسهیلات مناسب ثبت نام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد