سرویس: کرمانشاهکد خبر: 111708|13:11 - 1397/04/23
نسخه چاپی

نماینده مردم سنقر در مجلس:

اتاق بازرگانی به مناطق مرزی نگاه ویژه ای داشته باشد

اتاق بازرگانی به مناطق مرزی نگاه ویژه ای داشته باشد
مطلع الفجر:نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق بازرگانی به مناطق مرزی نگاه ویژه ای داشته باشد و به پتانسیل های این مناطق توجه شود.

 به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا امروز شنبه در نشست اتاقهای بازرگانی مناطق ۴ کشور که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد دولتی در عصر کنونی پاسخگو نبوده و کارایی لازم را نداد.

وی با اشاره به اینکه رسالت اتاق بازرگانی در این عصر فعلی جذب نقدینگی یک هزار میلیاردی جامعه است،  خاطر نشان کرد: امنیت پایدار اساس سرمایه گذاری است و اقتصاد می تواند امنیت را در این منطقه تداوم ببخشد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگاه اتاق بازرگانی به استانهای مرزی باید نگاه ویژه ای باشد، ادامه داد: با توجه به پتانسیل های بالا از جمله گردشگری، کشاورزی و دامداری در این مناطق واحدهای نیمه فعال و تعطیل بسیاری داریم لذا باید نسبت به فعالسازی آنها برنامه ای مدون داشته باشیم.

وی با انتقاد به تقسیم بندی مناطق ابراز داشت: متاسفانه همه استانهایی که در منطقه ۴ قرار دارند با توجه به پتانسیل های بالا از حیث اقتصادی ضعیف هستند و باید برای این مساله فکر اساسی بشود که در غیر اینصورت نمی توانیم برون رفت خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی کیا  توجه به شتاب دهنده ها و ظرفیت های این استانها را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: معتقدیم با حمایت دولت از بخش خصوصی به معنای حقیقی می تواند اعتماد سرمایه گذاران به این استانها جلب شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد