سرویس: کرمانشاهکد خبر: 111653|11:36 - 1397/03/20
نسخه چاپی

انتقاد بی پرده استاندار کرمانشاه به مدیران استانی؛

بازوند: خسته شدم بس که از مدیران کرمانشاه کم کاری دیدم

بازوند: خسته شدم بس که از مدیران کرمانشاه کم کاری دیدم
مطلع الفجر: استاندار کرمانشاه گفت: طی مدت ۸ ماهه تصدی من در استانداری کرمانشاه، بس که از مدیران کم کاری دیدم و به زور باید آنها را مجبور به انجام کاری کنم خسته شدم.

 مطلع الفجر/هوشنگ بازوند عصر امروز یکشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مدیری که دغدغه اشتغال نداشته باشد و نگران بحث بیکاری مردم نباشد به هیچ وجه نمی‌تواند مدیر خوبی باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: متأسفانه مثل اینکه مدیران اینجا جمع شده‌اند که کار مردم را انجام ندهند و فقط سنگ اندازی کنند که این نوع عملکرد موجبات گلایه مردم را فراهم کرده است.

بازوند ضمن ابراز گلایه از کم کاری مدیران استان، خاطر نشان کرد: طی مدت ۸ ماهه تصدی من در این منصب از بس از مدیران کم کاری دیدم و به زور باید آنها را مجبور به انجام کاری کنم خسته شدم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران آنقدر سنگ اندازی می کنند که سرمایه گذار احساس نا امنی جهت سرمایه گذاری دارد و احساس می‌کند نمی تواند در این استان کاری را پیش ببرد.

 استاندار کرمانشاه خطاب به مسئولان بانک‌ها گفت: باید برای خارج کردن واحدهای صنعتی از رکود تمام تلاش خود را بکار بگیرید، اگر کار انجام ندهید چه کسی می‌خواهد جوابگوی مردم بیکار استان باشد!

بازوند تصریح کرد: ظرف مدت ۴۸ ساعت باید نسبت به رفع مشکل این واحد اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد