سرویس: کرمانشاهکد خبر: 111652|12:33 - 1397/03/20
نسخه چاپی

ابراز نگرانی مدیر عامل شرکت بازیافت کرمانشاه از احتمال تعطیلی صدها شغل؛

شیرزادی: تعطیلی پروژه بازیافت کرمانشاه از زلزله مخرب تر است

شیرزادی: تعطیلی پروژه بازیافت کرمانشاه از زلزله مخرب تر است
مطلع الفجر:مدیر عامل شرکت بازیافت کرمانشاه گفت: پروژه بازیافت یک پروژه ملی برای شهر کرمانشاه است و اگر تعطیل شود از سونامی و زلزله بدتر است، روزی ۷۰۰ تن زباله را کجا می‌خواهند ببرند؟

به گزارش مطلع الفجر ،چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عصر امروز یکشنبه با حضور استاندار و مدیران صنایع تولیدی استان کرمانشاه با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع سر راه تولید که برخی از آنها در ساختار اداری و دستگاههای خدمات رسان است، تشکیل شد.

 یکی از واحدهای صنعتی که مشکلات آن در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت واحد صنعتی بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه بود.

هایده شیرزادی مدیر عامل شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی استان کرمانشاه در این راستا اظهار داشت: این واحد با مشکلاتی از جمله عدم پرداخت تعهدات توسط شهرداری جهت پسماندهای شهری، عدم تخصیص یارانه به خرید کمپوست توسط سازمان جهاد کشاورزی و عدم امهال ۲ ساله تسهیلات توسط بانک ملی مواجه است.

 شیرزادی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ما بالغ بر ۲۳۷شغل ثابت داریم که متاسفانه آخر سال به دلیل عدم پرداخت مطالبات کار به تعطیلی کشیده می‌شود.

وی افزود: بازیافت یک کار زیست محیطی است و آلوگی خاک و هوا را کم می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه هیچ حمایتی از آن نمی‌شود.

شیرزادی خاطر نشان کرد: از ۳ سال قبل تا کنون حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از شهرداری مطالبات داریم .

وی به تورم های اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه با این روند گرانی ما هنوز نتوانستیم دستگاهها را بازسازی کنیم و حتی نمی توانیم قطعات یدکی را عوض کنیم.

شیرزادی اظهار داشت: دولت به موقع پول دولتی ها را پرداخت می کند اما کسی از ما حمایت نمی کند در حالی که این یک پروژه ملی برای شهر است و اگر تعطیل شود از سونامی و زلزله بدتر است، روزی ۷۰۰ تن زباله را کجا می خواهند ببرند؟

به گفته شیرزادی این پروژه در صورت حمایت توانایی ایجاد ۳۰ شغل مستقیم را دارد.

استاندار جهت بررسی مشکلات این واحد صنعتی قرار شد فردا از نزدیک از این واحد بازدید کند و ساعت ۹ جلسه ای را در این خصوص تشکیل دهند.

در ادامه این جلسه جلال صادقین مدیر عامل یکی از واحدهای صنعتی در استان اظهار داشت: واحد تولیدی ما الان در شرف تعطیلی ۱۰۰ درصد است.

همچنین یک واحد نساجی نیز در حال حاضر در رکود کامل به سر می برد و در این جلسه توسط سرمایه گذار مشکلاتش مطرح شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد