سرویس: کرمانشاهکد خبر: 111632|13:20 - 1397/03/08
نسخه چاپی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه مطرح کرد:

پیش‌بینی وقوع حریق‌های گسترده در جنگل‌ها/ انجام اقدامات پیشگیرانه

پیش‌بینی وقوع حریق‌های گسترده در جنگل‌ها/ انجام اقدامات پیشگیرانه
مطلع الفجر:فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن علوفه، پیش بینی می‌شود حریق های گسترده و بحرانی‌تر در عرصه‌های منابع طبیعی رخ دهد.

 به گزارش مطلع الفجر ،سرهنگ بهاری در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در جنگل ها و مراتع استان اظهار داشت: امسال بارش نزولات آسمانی در آغاز سال، استان ما را نسبت به استانهای همجوار مستثنی کرد و همین امر باعث شد شرایط مناسبی را برای رشد و نمو گیاهان و نباتات علوفه ای در جنگل ها داشته باشیم.

سرهنگ بهاری بیان کرد: با فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن علوفه، پیش بینی وقوع حریق های گسترده تر و به مراتب بحرانی تر از سال گذشته را در عرصه های منابع طبیعی می شود.

وی گفت: برای پیشگیری از ایجاد حریق در مراتع و به طور کلی منابع طبیعی، قریب به ۶۵ دیده بان را پای کار آوردیم و در نقاط بحرانی مشغول انجام وظیفه خواهند بود.

این مسئول بیان کرد: ۳۵ دستگاه دمنده خریداری کردیم و بالگرد را در دستور کار قرار دادیم تا هر زمان حریق در ارتفاعات صعب العبور رخ داد برای هلیبرد نیر اقدام شود.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: بیمه را هم برای افراد داوطلب که برای اطفای حریق به کمک می آیند فعال کردیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد