سرویس: سلامتکد خبر: 111595|22:01 - 1397/02/20
نسخه چاپی

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان گیلانغرب خبر داد؛

بهره برداری از دو مرکز خدمات درمانی در شهرستان گیلانغرب+ تصاویر

بهره برداری از دو مرکز خدمات درمانی در شهرستان گیلانغرب+ تصاویر
مطلع الفجر:سرپرست شبکه بهداشت شهرستان گیلانغرب از افتتاح دو پروژه خدمات درمانی در گیلانغرب با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان خبر داد.

دکتر جهانیدر گفتگو با خبرنگار مطلع الفجردر خصوص این دو مرکز خدمات درمانی اظهار داشت: امروز و طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان محلی پایگاه سلامت شهری و پانسیون پزشکان در بخش گواور افتتاح و بهره‌برداری شد.
وی با عنوان اینکه جمع برای این دو پروژه ۴۸۰ میلیون تومان هزینه شده، یادآور شد: پایگاه سلامت شهری در شهر سرمست با زیربنای ۲۴۰ متر و اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان و پانسیون پزشکان در دهستان حیدریه با زیربنای ۸۰ متر و اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان امروز  به منظور تعالی خدمت رسانی به مردم در حوزه بهداشت و سلامت به بهره‌برداری رسیدند.
سرپرست شبکه بهداشت شهرستان گیلانغرب افزود: در پایگاه سلامت شهری شهر سرمست خدماتی چون واحد سلامت مادران سلامت محیط مبارزه با بیماریها واکسیناسیون و مامایی به شهروندان عزیز ارائه می شود.
دکتر جهانی در خصوص پانسیون پزشکان دهستان حیدریه نیز گفت:در این محل نیز دو نفر از پزشکان مجموعه بهداشت حضور دارند که در آن حوزه به مردم دهستان حیدریه خدمت‌رسانی می‌کنند.

 این طرحها در راستای ارتقاء شاخص بهداشت در شهرستان گیلانغرب  وهمزمان با ورود وزیر بهداشت به استان کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد