کد خبر: 111573|15:48 - 1397/02/10
نسخه چاپی

آیین گرامی داشت تجلیل از شورا ها در گیلانغرب برگزار شد / اجرای 100طرح خدمات عمران روستایی در گیلانغرب

آیین گرامی  داشت تجلیل از شورا ها در گیلانغرب برگزار شد / اجرای 100طرح خدمات عمران روستایی در گیلانغرب
مطلع الفجر:آیین تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلانغرب به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلانغرب  که به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد   سرپرست فرمانداری گیلانغرب اظهارداشت:برای اجرایی شدن این طرح ها در مجموع 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمودیان تصریح کرد: این طرح ها در بخش های اجرای طرح روکش آسفالت معابر ، جدول گذاری ، بهسازی معابر و احداث کانال مهار آب های سطحی بوده است.
این مقام اجرایی دولت تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان یکی از ارکان نظام و تبلور زیبای مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: همه ما به اهمیت شورا و مشاوره در اسلام به خوبی آگاهیم و می دانیم شورا ستون فقرات نظام اسلامی است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: شوراها یک شیوه اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه اسلامی محسوب می شوند و برخاسته از آراء و خواست مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.
محمودیان اظهارداشت: همدلی ، هماهنگی و انسجام اعضای شورا با یکدیگر و با دولت بدون شک در شناخت کمبودها و نارسایی ها در بخش های مختلف موثر است که با برنامه ریزی و ارائه طرح های مناسب ، پیشرفت و توسعه شهر و روستا را به همراه دارد.
در پایان این آیین از خدمات یکسال گذشته اعضای شوراهای اسلامی شهرستان گیلانغرب تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد