کد خبر: 111447|10:03 - 1396/12/14
نسخه چاپی

رییس منابع طبیعی گیلانغرب خبر داد؛

توزیع 3 هزار اصله نهال مصادف با هفته منابع طبیعی در گیلانغرب

توزیع 3 هزار اصله نهال مصادف با هفته منابع طبیعی در گیلانغرب
مطلع الفجر:رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گیلانغرب گفت :امسال در طول هفته منابع طبیعی بالغ بر 3000 اصله نهال در سطح شهرستان توزیع و غرس می گردد.

دکتر ولی پور در گفتگو با مطلع الفجر  اظهار کرد :امسال هفته منابع طبیعی با عنوان ( منابع طبیعی با مردم برای مردم ) نامگذاری شده ، که بر نقش اقشار مختلف مردم در حفاظت ، حمایت و احیاء  منابع طبیعی تاکید دارد.

وی همچنین  تصریح کرد :امسال در طول هفته منابع طبیعی  بالغ بر 3000 اصله نهال شامل گونه های کاج، سرو ، اکالیپتوس، بنه و توت در سطح شهرستان توزیع و غرس می شود .


 دکتر ولی پور ابراز داشت : فردا  و در اولین روز هفته منابع طبیعی مصادف با 15 اسفند و روز ملی درختکاری، با حضور مسئولین در انتهای جاده سلامت مراسم غرس نهال برگزار میشود، همینطور طی هفته ، با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای سازمانهای مردم نهاد در مکانهای مختلف از جمله  مسیر جاده میاندار، یادمان شهدای مطلع الفجر و محوطه دانشگاه آزاد واحد گیلانغرب مراسم غرس نهال برگزار میشود.

 این مقام مسئول یاد آور شد :علاوه بربرنامه های یاد شده  در راستای  ترویج فرهنگ منابع طبیعی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان ، ضمن برگزاری مراسمی در یکی از مدارس سطح شهرستان، به دانش آموزان کارت همیار طبیعت تحویل و از دانش آموزان برتر مسابقه نقاشی و انشاء با موضوع منابع طبیعی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد