کد خبر: 111361|12:49 - 1396/12/05
نسخه چاپی

مسئول آموزش و جوانان هلال احمر گیلانغرب خبر داد ؛

اجرای مرحله اول طرح خادم در سطح 1000خانوار گیلانغرب

اجرای مرحله اول طرح خادم در سطح 1000خانوار گیلانغرب
مطلع الفجر:مسئول آموزش و جوانان هلال احمر گیلانغرب از اجرای مرحله اول طرح خادم در سطح 1000خانوار گیلانغرب در سال جاری خبر داد .

 فرهاد غلامی در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجرضمن تشریح طرح خادم و اهمیت جایگاه  آگاهی بخشی گفت :در طرح خادم  توسط تسهیلگران جمعیت آموزش های لازم به خانواده ها به منظور آمادگی در برابر حوادث طبیعی ارائه می شود.

 

  وی تصریح کرد :اجرای مرحله اول طرح خادم در سطح 1000خانوار گیلانغرب در 7 مرحله به صورت محله ای با خدمات دهی و بکارگیری 16 تسهیلگر آموزش دیده اجرا می شود .

وی با عنوان اینکه این طرح راهکار مقابله با حوادث و بلایای  طبیعی را به خانواده ها در قشر هدف آموزش می دهد ابراز داشت:کشور  و منطقه ما در برابر حوادث احتمالی زیادی از قبیل  زلزله  ،سیل و دیگر بلایای طبیعی قرار دارد و متاسفانه تلفات زیادی از حوادث طبیعی متوجه خانواده ها می شود از این رو آموزش "طرح ملی خادم" را در منطقه با ابلاغ ججمعیت کلید خواهیم زد تا شاهد افزایش سطح آگاهی مردم عزیز و کاهش سطح تلفات احتمالی باشیم .

 

 غلامی  اذعان کرد: این طرح در سطح کشور بر اساس دکترین و برنامه کلان جمعیت قرار است تا سال 1400 به پایان برسد که امیدوارم با اجرا و نهادینه کردن این طرح شاهد تلفات کمتری در حوادث و بلایای طبیعی باشیم.

وی در پایان از مردم خواست تا با تسهیلگران این جمعیت که ملبس به کاور مخصوص و کارت شناسایی معتبر هستند همکاری نمایند

جمعیت هلال احمر گیلانغرب 3400 عضو داوطلب دارد که در بسیاری از برنامه های ابلاغی این جمعیت در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند .

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه  با 72 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و گواور است

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد