کد خبر: 111243|10:26 - 1396/11/12
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

نباید از تحرکات خصمانه دشمن غافل شد/مسوولان خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند+ عکس

نباید از تحرکات خصمانه دشمن غافل شد/مسوولان خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند+ عکس
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب در اولین روز دهه فجر گفت: دشمن هیچگاه از توطئه و خصوصمت ورزی خود علیه نظام و ملت ما کوتاه نمی آید و نباید از تحرکات خصمانه دشمن غافل شد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،  صبح امروز و  مصادف با اولین روز از گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اولین روز دهه فجر  مسوولان شهرستان با نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار کردند .

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری در این دیدار ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثمره خونهای پاک ریخته شده ای است که برای ارزشهایی والا بدست آمد اظهار داشت: همه انبیاء و ائمه واولیا هدفشان دعوت به حیات و شادابی بوده است امام هم  بعنوان ولی فقیه و اساسی ترین رکن نظام با چنین تفکری که برگرفته از قیام عاشوراست این نهضت را رهبری نمود.

*مسوولان خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند

وی به تداوم توطئه و نقشه های شوم  استکبار و در راس آن امریکا اشاره کرد و گفت : از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمن با ملت و نظام ما سر عناد و کینه ورزی داشت و اکنون نیز همان مشی خصمانه تداوم دارد و مردم و مسئولان ما باید با هوشیاری در مقابل تحرکات دشمن غافل نشوند .

حجت الاسلام خاص امیری  ابراز داشت:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در بسیاری از حوزه شاهد عقب ماندگی بود که با پیروزی انقلاب و همت و تلاش همه مسئولان نظام این عقب ماندگی ها جبران و در حال حاضر ایران در بسیاری از علوم جزء کشورهای مترقی جهان محسوب می شود و اکنون نیز باید سیر خدمت رسانی و خدمات دهی و تلاش در مسیر نیل به وضعیت معیشتی مردم ادامه داشته باشد .

امام جمعه گیلانغرب  با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ازمسئولین خواست تا با بیان خدمات نظام به جامعه توطئه های دشمنان را نقش برآب نمایند چرا که دشمن دست بردار نیست و بایستی همواره هوشیار باشیم .

*جنس انقلاب ما مبتنی بر معنویت و ماهیتی الهی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب نیز ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت الله در کشور را مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:  دشمنان بدانند درخت تنومند انقلاب هر روز بیش از پیش مستحکم تر به حیات خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ معصومعلی محمدی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی با جنسی متفاوت از معنویت و ماهیت خدایی و اسلامی ان  ابراز داشت:پس از گذشت 4 دهه ، آنچه باعث خوشحالی است حضور پر شور مردم در پاسداری از ارزشها ی انقلاب اسلامی  می باشد که تعاظیم شعائر اسلامی و گرامیداشت آن سبب بیمه شدن انقلاب و نظام شده است.

 وی  معرفی ، تشریح و تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی  و انوار معنوی انرا امری لازم برای مسئولان عنوان با بیان اینکه بایستی زیبائی های انقلاب در این عصر و زمان بیان شود افزود:وحدت کلمه به معنای حقیقی باید حفظ و این باعث حفظ وحدت و انسجام بین  مردم و مسئولین می شود.

در این دیدار همچنین سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : 100 طرح و پروژه در بخش های مختلف در سطح این شهرستان آماده افتتاح شده  و یک طرح اشتغالزایی  نیز کلنگ زنی خواهد شد که  مهمترین این طرحها در زمینه گازرسانی روستایی ، آب وخاک، طرحهای کشاورزی، دامپروری ،حوزه سدها ، واحدهای مسکونی مددجویی،آسفالت راههای اصلی ،مجتمع آبرسانی روستایی، ایجاد وتوسعه طرحهای مخابرات، شیلات، عمران شهری و روستایی  و... است.

فرهاد همتی افزود:برای ایجاد این طرحها در مجموع 262 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است  که  از حیث تعداد پروژه 20 درصد و ازحیث اعتبارات 262 درصد بیشتر از سال 95 است  ضمن اینکه اجرای این طرحها دهها فرصت شغلی جدید را نیز در بخش طرحهای اشتغالزایی ایجاد نموده است  .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد