کد خبر: 111241|18:01 - 1396/11/11
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب خبر داد؛

جبران عقب ماندگی های تحصیلی درمناطق زلزله زده گیلانغرب/توزیع تبلت بین دانش اموزان مقطع پیش دانشگاهی

جبران عقب ماندگی های تحصیلی درمناطق زلزله زده گیلانغرب/توزیع تبلت بین دانش اموزان مقطع پیش دانشگاهی
مطلع الفجر:مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب از اجرای کلاسهای آموزشی فوق العاده کیفی برای دانش اموزان پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده شهرستان خبر داد.

 عطا اله پرویز در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجراظهار داشت:به مدت یک هفته و به صورت فوق العاده دانش آموزان  مقطع پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده شهرستان زیر نظر برجسته ترین اساتید  منطقه 2 تهران که عموما در شبکه اموزش صدا و سیما مباحث درسی را برای دانش اموزان ،آموزش میدهند  در گیلانغرب  از اموزشهای با کیفیت و عالی برخوردار می شوند .

عطا اله پرویز تصریح کرد : بزودی در بین همه دانش اموزان پیش دانشگاهی  شهرستان زلزله زده گیلانغرب تبلت رایگان توزیع می شود .

 وی افزود: بعد از یک هفته اموزش حضوری  مباحث اموزشی  درسی از طریق فضای مجازی تداوم خواهد داشت که باید دانش اموزان عزیز از این فرصت طلایی و  موثر حد اکثر استفاده را ببرند.

مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب اظهار داشت:در خلال زلزله های اخیربار روانی وروحی شدیدی بر دانش اموزان منطقه وارد شد و این مهم منجربه لطمه دروضعیت تحصیلی دانش آموزان شد

وی ابراز داشت : در جهت جبران این وضعیت و فراهم کردن شرایط آموزشی مطلوب با پیگیری های انجام شده  با اموزش و پرورش استان زمینه حضور اساتید برجسته کشوری در گیلانغرب فراهم شده است که می طلبد عزیزان دانش اموزان از این فضای  موجود به شایستگی استفاده کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد