کد خبر: 111102|15:29 - 1396/10/30
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

دشمنان درصددند روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه اسلامی از بین ببرند+ عکس

دشمنان درصددند روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه اسلامی از بین ببرند+ عکس
مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب گفت :دشمنان درصدند روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه اسلامی از بین ببرند و مردم را از نظام دور کنند.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری  درمراسم  گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهادت سردار سیاوش خداکرمیان فرمانده دلاور جبهه غرب و یادواره 750 شهید شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: به واسطه جهاد و شهادت و خون پاک شهیدان است که موفقیت های امروز را به دست آورده ایم.
وی اظهار کرد: خداوند در مقابل تفکرات و ایدئولوژی شهیدان با تمام وجود دفاع می کند، زیرا شهدا زنده اند همچنان که نخستین امتیاز شهید، زنده بودن اوست.
امام جمعه گیلانغرب بیان کرد: دشمنان درصدند روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه اسلامی از بین ببرند و مردم را از نظام دور کنند، بنابر این باید هوشیار باشیم و هر روز حفظ این دستاوردها و اعتقادها را تقویت کنیم.
حجت الاسلام امیری اظهارداشت: رمز بقا و ثبت نظام اسلامی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است و از هر ابزاری باید برای تحقق این مهم استفاده شود.
در این آیین فرماندهان ارشد استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، همرزمان و خانواده های شهدا و مردم گیلانغرب نیز حضور داشتند.
شهید سیاوش خداکرمیان از فرماندهان شجاع دفاع مقدس بود که در اول بهمن 63 در محور تاجیک حین ماموریت عملیاتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مادر این شهید والامقام این افتخار را داشت که علاوه بر مادر شهید، همسر و خواهر شهید نیز بود.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد