کد خبر: 111097|11:42 - 1396/10/28
نسخه چاپی

معاون زمین شناسی و اکتشافات سازمان زمین شناسی کشور؛

صداهای شنیده شده از سطح زمین توسط اهالی گیلانغرب صحت دارد/مردم نگران نباشند به شایعات توجه نکنند+ تصاویر

صداهای شنیده شده از سطح زمین توسط اهالی گیلانغرب صحت دارد/مردم نگران نباشند به شایعات توجه نکنند+ تصاویر
مطلع الفجر:مسئولان زمین شناسی و اکتشافات سازمان زمین شناسی کشور صداهای شنیده شده از سطح زمین توسط برخی از اهالی گیلانغرب را تایید کردند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،رضا سلامتی در جریان بازدید از شهرستان گیلان غرب که به منظور بررسی ابعاد بیشتر علت و عوامل چنین پدیده ای صورت گرفت، اظهار داشت: طی بازدید میدانی صورت گرفته، نشانه هایی مشاهده شد که پیامد و مرتبط با زلزله های اخیر بوده است.
درپی  انعکاس صدهای ناشی از زلزله های اخیر سومار در برخی نقاط شهرستان گیلانغرب با پیگیری های صورت گرفته توسط سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب  معاون زمین شناسی و اکتشافات سازمان زمین شناسی کشور و مدیرکل زمین شناسی جنوب غرب کشور در این شهرستان حضور یافتند تا از نقاط مورد نظر در  شهرستان گیلانغرب بازدیدو علل و عوامل چنین پدیده ای را بررسی نمایند .

رضا سلامتی معاون زمین شناسی و اکتشافات سازمان زمین شناسی کشور اظهارداشت:در بازدید بعمل آمده نشانه هایی که مشاهده شده پیامدو  مرتبط با زلزله های اخیر بوده است.

معاون زمین شناسی و اکتشافات سازمان زمین شناسی کشور افزود: براساس بررسی های انجام شده صداهای شنیده شده از سطح زمین توسط برخی از اهالی صحت داشته و درنزدیکترین لرزه نگارها بعنوان رکورد ثبت شده است اما جهت بررسی بیشتر و انجام کار مطالعاتی اخذ اطلاعات ثبت شده بر روی لرزه نگارها پیرامون مختصات و زمان وقوع صداها و شناسایی نقطه اصلی وقوع آن مورد نیاز است که پس از جمع بندی و حضور سه تیم کارشناسی در منطقه نتایج حاصله اعلام خواهد شد.

سلامتی تصریح کرد: در شرایط فعلی مردم عزیز نگران نباشند به شایعات توجه نکنند و موردی جهت نگرانی وجود ندارد لذا ایجاد فضای آرام  موجب خواهد بود بررسی ها با دقت بیشتری انجام گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد