سرویس: کرمانشاهکد خبر: 111055|13:21 - 1396/10/25
نسخه چاپی

اخبار انتظامی استان کرمانشاه

ضرورت احداث پارکینگ برای مراکز تجاری کرمانشاه

ضرورت احداث پارکینگ برای مراکز تجاری کرمانشاه
مطلع الفجر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: به منظور برطرف کردن مشکل ترافیکی سطح شهر باید مراکز تجاری دارای پارکینگ باشند.

به گزارشمطلع الفجر،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهارداشت: واحد های تجاری سطح شهر کرمانشاه به دلیل نداشتن پارکینگ مناسب منجر به ایجاد گره های ترافیکی در اطراف خود می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات ساخت  مراکز بزرگ تجاری، ایجاد پارکینگ اختصاصی است، افزود: شهرداری در زمان صدور مجوز، برای ساخت و سازهای ساختمان ها و مراکز تجاری باید به موضوع پارکینگ توجه کند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر پارکینگ های عمومی مناسبی در هسته مرکزی شهر کرمانشاه ایجاد شده اند و بازهم با کمبود پارکینگ در کرمانشاه روبه رو هستیم.

سرهنگ شیری اظهارکرد: پارک خودرو در پیاده رو، روی پل، معبر و حریم تقاطع ها از معضلات اصلی ترافیکی شهر کرمانشاه محسوب می شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح های زوج و فرد در کرمانشاه گفت: این طرح که از ۱۵شهریور ماه امسال آغاز شده و توانسته است، بی نظمی و ترافیک هسته مرکزی شهر را کاهش دهد.

کلانتری ها و پاسگاه ها سرانگشتان ناجا هستند 

جانشین فرمانده انتظامی استان، کلانتری ها و پاسگاه ها را سر انگشتان ناجا دانست و گفت: باید به کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان سرانگشتان برقراری نظم و امنیت توجه شود.  

سرهنگ "علیرضا مرزبان" در بازدید از کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان هرسین، اظهارداشت: برای رفع نواقع و کمبود ها به صورت دوره ای از کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان بازدید می شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات کلانتری ها و پاسگاه ها افزود: موضوع آموزش و ارتقا دانش کارکنان همواره باید در دستور کار فرماندهان باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر رسیدگی به مشکلات کارکنان، تصریح کرد: پرسنل نیروی انتظامی باید الگوی نظم و اقتدار در جامعه باشند.

سرهنگ مرزبانی همچنین بر لزوم توجه به اصول اخلاقی و اسلامی در نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: سبزپوشان ناجا موظف هستند که در چارچوب احترام و قانون با مردم برخورد کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد