کد خبر: 110999|11:02 - 1396/10/17
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گیلانغرب؛

8 مصدوم در زلزله 5 ریشتری شب گذشته گیلان غرب/ ریزش کوه در برخی مناطق کوهستانی

8 مصدوم در زلزله 5 ریشتری شب گذشته گیلان غرب/ ریزش کوه در  برخی مناطق کوهستانی
مطلع الفجر: سرپرست فرمانداری گیلانغرب از مصدومیت 8 نفر در پی زلزله شب گذشته در گیلانغرب خبر داد .

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،به دنبال زلزله5/1 ریشتری شب گذشته گیلانغرب تعدادی از مردم این شهرستان دچار مصدومیت شدند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب درخصوص زلزله امشب وخسارت های احتمالی آن در گفتگویی اظهار داشت:زلزله شب گذشته سبب وحشت و اضطراب مردم منطقه شد.

  فرهاد همتی  تصریح کرد :بر اثر این حادثه به دلیل اضطراب ناشی از زلزله هشت نفر از شهروندان مصدوم شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند اما بر اثر اهمال کاری و غفلت متولیان امر و مجموعه شبکه بهداشت و بیمارستان این خبر به موقع مخابره نشده است.

این مقام اجرایی ابراز داشت: این افراد به دلیل وحشت و فرار به بیرون از منزل و فضای آزاد دچار مصدومیت شدند اما به صورت سرپایی مداوا شدند.

 با اشاره به اینکه تاکنون هیچگونه گزارشی درباره خسارت و آسیب امکان مسکونی در سطح شهرستان اعلام نشده است گفت: بعضی از مناطق به دلیل مناطق کوهستانی و ریزش کوه به سرعت و در همان لحظات اولیه تیم‌های راهداری به منطقه اعزام شدند.

همتی باذکر اینکه همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در آماده‌باش کامل بودند یاد آور شد:با وجود اینکه زیرش کوه اتفاق افتاد اما خیلی سریع راه‌ها بازگشایی شد و دو روستای دارای این مشکل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در پی زلزله  21 آذر ماه سال جاری3700  واحد مسکونی روستایی  و بالغ بر 500 واحد مسکونی شهری در  شهرستان گیلانغرب  تخریب یا دچار آسیب جدی شدند.
شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه  دارای دو بخش مرکزی و گواور و بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد