سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110973|11:53 - 1396/10/17
نسخه چاپی

مسئول توزیع بسته های جهان رایانه استان کرمانشاه:

بسته های آموزشی توزیع شده بین دانش آموزان سرپل ذهاب حاوی تبلت نبوده است/ رفع ابهام و گله مندی والدین

بسته های آموزشی توزیع شده بین دانش آموزان سرپل ذهاب حاوی تبلت نبوده است/ رفع ابهام و گله مندی والدین
مطلع الفجر: مسئول توزیع بسته های جهان رایانه استان کرمانشاه گفت: بسته های آموزشی توزیع شده بین دانش آموزان سرپل ذهاب حاوی تبلت نبوده است.

به گزارشمطلع الفجر، به نقل از بازی دراز،والدین و دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم شهرستان سرپل ذهاب نسبت به توزیع بسته های آموزشی برگزیدگان آریا و محتوای این پک اهدایی گله مند و ناراضی هستند و مدعی اند این بسته ها طبق تصویر روی جلد علاوه بر فلش کارت های درسی حاوی تبلت بوده است و متاسفانه جای تبلت در این پک ها خالی است.

این والدین طی تماس ها و درخواست های بسیاری ازپایگاه خبری رسمی بازی دراز خواستار پیگیری این موضوع شدند.

مسئول توزیع بسته های جهان رایانه استان کرمانشاه درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در مرحله اول 4هزار و 500 بسته شامل فلش کارت چاپی و هم فلش کارت الکترونیکی است که در هر دو از روش لایتنر استفاده شده و با بازی های جذاب همراه شده است و همچنین علاوه بر نرم افزار آموزشی نکات مهم درس ها نیز در این فلش کارت ها گنجانده شده است .

وی تاکید کرد: این بسته های آموزشی دارای تبلت نبوده است و بصورت بسته بندی تحویل اداره  آموزش و پرورش سرپل ذهاب داده شده است و جای خالی مشاهده شده در پک ، یک دفترچه راهنما باید باشد.

محمد حسین رشیدی تصریح کرد: توزیع 7هزار و 500 بسته آموزشی حاوی محتوای فلش کارت چاپی در بین دانش اموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان سرپل ذهاب در دستور کاراست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد