کد خبر: 110963|08:18 - 1396/10/14
نسخه چاپی

مدیر شعبه استانی البرز؛

تاکنون2000واحد مسکونی خسارت دیده زلزله در گیلانغرب بازدید شده است

تاکنون2000واحد مسکونی خسارت دیده زلزله در گیلانغرب بازدید شده است
مطلع الفجر: مدیر شعبه استانی بیمه البرز در کرمانشاه گفت: با توجه به وسعت محدوده مورد ارزیابی در شهرستانهای غربی استان کرماناشاه ،2هزار واحد مسکونی خسارت دیده در گیلانغرب بازدید شده است.

 بختیار بالت به  منظور  بازديد از روند ارزيابي و پرداخت خسارت به بيمه گزاران زيان ديده اين شركت در زلزله اخیر به شهرستان گیلانغرب آمد و در حاشیه جلسه خود با رییس بنیاد شهید گیلانغرب  در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر از تداوم روند ارزیابی ها در این شهرستان خبر داد .

وی تصریح کرد : در شهرستان گیلانغرب  با توجه به اعزام اکیپ هایی از نمایندگی بیمه البرز  کار ارزیابی ادامه داد .

 بالت افزود: در محدوده شهرستان گیلانغرب  تا کنون 2000 پرونده بعد از ارزیابی  تشکیل شده است  که نظر به تداوم روند ارزیابی ها 300  مورد باقی مانده نیز در دستور کار قرار داد و پیش بینی می شود تا اواخر هفته آینده خسارتها  پرداخت شود. .

وی همچنین در مورد آمار کلی پرونده های خسارت دیدگان در شهرستانهای زلزله زده  استان گفت : 8300 پرونده تشکیل شده و در روزهای اخیر نیز تعداد 3600 پرونده دیگر نیز ارسال شده که به زودی و با اولویت پرونده های ابتدایی شکیل شده و بعد از روند تطبیق مدارک و مستندات صاحبان منازل و واحدهای آسیب دیده ،خسارتها از طرف بیمه پرداخت خواهد شد .

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب هم در گفتگویی با تقدیر از عملكرد خوب بيمه البرز در شهرستان زلزله زده  گیلان غرب بر همكاري دوجانبه در راستاي رسيدگي و پرداخت خسارت به خانواده معظم شهدا و ايثارگران آسيب ديده در زلزله غرب اخیر تاكيد كرد.

طي قرارداد منعقد شده بين بنياد شهيد و امور ايثارگران و شركت بيمه البرز، اين شركت تمامي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران را تحت پوشش بيمه اي آتش سوزي و حوادث خود قرار داده است.

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه  با تقدیم 750 شهید گرانقدر 2275 جانباز و 141 آزاده سرافراز افتخاردارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد